Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goeie Bio wiet Rotterdam??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goeie Bio wiet Rotterdam??

    Korting op 420shop
    Wat denken jullie is deze wiet bio??? Gekocht bij de stichting in Rotterdam en dit zou bio moeten zijn. Heeft iemand tips? Ik wil alleen bio uit de shop roken.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    beste tip is met een microscoop even goed ernaar kijken, dan kan je pas goed zien wat er op zit

    Had bijv een keer Strawberry Kush gehaald waar zo'n rare geur aan zat dat ik gelijk even doorliep naar een microscoop, nadeel is dat je alleen ziet dat er iets niet klopt als je al vaker wel goeie toppen bekeken hebt en het verschil kan zien.. Maar daar zat duidelijk iets raar over de triochomen heen, dus die was bespoten met waarschijnlijk een of ander suiker iets gezien de rare rook die er van af kwam als ik maar de helft van mn bongkopje (ik vergeet die naam steeds sorry) leeghitte.

    Nou denk ik dat ze t niet zosnel bespoten zullen hebben, maar toch kan je dan even checken.

    Of ze echt bio voeding gegeven hebben, kan je volgens mij niet vanaf de buitenkant zien.. Ik kweek alleen maar bio, en zie er niks anders aan... (aan hoe de toppen eruit zien vergeleken met m'n eerste plant, die ik niet bio heb geteelt)

    Als je alleen bio wilt roken, moet je niet in een shop wezen. Simpelweg omdat je nooit 100% zeker kan zijn dat het ook echt is wat ze zeggen. Nou weet ik niet hoe waar dit is, maar mij is verteld dat men soms in shops bijvoorbeeld een slecht verkopend soortje een andere naam geven, zodat ie meer verkocht word. Zouden ze zomaar hetzelfde kunnen doen met "Jaaa is bio hoor!!". Ligt er maar net een beetje aan hoe goed je het vertrouwt, zou mezelf toch altijd het beste vertrouwen
    Last edited by BackYardPlant; 11 September 2017, 21:30.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant View Post
      beste tip is met een microscoop even goed ernaar kijken, dan kan je pas goed zien wat er op zit

      Had bijv een keer Strawberry Kush gehaald waar zo'n rare geur aan zat dat ik gelijk even doorliep naar een microscoop, nadeel is dat je alleen ziet dat er iets niet klopt als je al vaker wel goeie toppen bekeken hebt en het verschil kan zien.. Maar daar zat duidelijk iets raar over de triochomen heen, dus die was bespoten met waarschijnlijk een of ander suiker iets gezien de rare rook die er van af kwam als ik maar de helft van mn bongkopje (ik vergeet die naam steeds sorry) leeghitte.

      Nou denk ik dat ze t niet zosnel bespoten zullen hebben, maar toch kan je dan even checken.

      Of ze echt bio voeding gegeven hebben, kan je volgens mij niet vanaf de buitenkant zien.. Ik kweek alleen maar bio, en zie er niks anders aan... (aan hoe de toppen eruit zien)

      Als je alleen bio wilt roken, moet je niet in een shop wezen. Simpelweg omdat je nooit 100% zeker kan zijn dat het ook echt is wat ze zeggen. Nou weet ik niet hoe waar dit is, maar mij is verteld dat men soms in shops bijvoorbeeld een slecht verkopend soortje een andere naam geven, zodat ie meer verkocht word. Zouden ze zomaar hetzelfde kunnen doen met "Jaaa is bio hoor!!". Ligt er maar net een beetje aan hoe goed je het vertrouwt, zou mezelf toch altijd het beste vertrouwen
      dus deze toppen zien er op het eerste oog goed uit??

      Comment


        #4
        Het ziet er niet uit als wiet.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Het ziet er niet uit als wiet.
          Als wat dan??

          Comment


            #6
            Aangezien er geen keurmerken zijn voor de illegale wietteelt zal je het nooit zeker weten. De kans is zoals gezegd klein tot haast onbestaande dat je uberhaupt biologisch gekweekte wiet gaan terugvinden in de shop.

            Echt smakelijk vind ik het er ook niet uitzien wat je daar gekocht hebt... Wat durven ze daar tegenwoordig voor vragen?

            Comment


              #7
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #8
                Zo ziet het eruit zonder flitser genomen
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #9
                  Zonder flitser
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment
                    Dees is al beter.

                  #10
                  Trekt op niet veel... Ruikt het op zen minst nog ok?

                  Comment


                    #11
                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    Trekt op niet veel... Ruikt het op zen minst nog ok?
                    Tis geen verzwaarde wiet of iets??? Als tie wat te lang in het zakje zit boeit me niet bijv zie toch zat thc zitten.

                    Comment


                      #12
                      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                      Trekt op niet veel... Ruikt het op zen minst nog ok?
                      Het ruikt bossig met een heel licht zure onder toon

                      Comment


                        #13
                        Ja, daar had ek al schrik voor. Lijkt te snel gedroogd en wat vochtig de pot in gegaan of idd te lang in zo'n gripzakske.

                        Comment


                          #14
                          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                          Ja, daar had ek al schrik voor. Lijkt te snel gedroogd en wat vochtig de pot in gegaan of idd te lang in zo'n gripzakske.
                          Maar dit kun je wel roken toch zonder dat je vergiftigd wordt??

                          Comment


                            #15
                            tuurlijk, je zult er zelfs stoned van worden.

                            Wil je echt zeker zijn, dan moet je zelf kweken.
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment

                            Bezig...
                            X