Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel nut heeft je bongchillum een 2e keer aansteken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel nut heeft je bongchillum een 2e keer aansteken?

    Korting op 420shop
    Helaas kan ik geen antwoord geven op de titel, maar is het juist een vraag van mij.
    Want.
    Ik rook nu al een flinke tijd bong, maar de laatste tijd vraag ik me iets af.

    Even ter info, het is namelijk zo dat als je de wiet in je chilum aansteekt, en verbrand/inhaleert maar niet volledig leeg "zuigt" tot ie stopt met branden, er een zwarte as overblijft. Die vaak nog een klein beetje narookt. Deze is nog aan te steken, en weer op te hijsen, en geef weer licht witte, maar vaak ook grijzige ipv mooi witte rook. De eerste "hit" geeft altijd veel meer en veel helderdere/witte rook.
    Nou vraag ik mij af: komt dit verschil in kleur omdat er MINDER thc in die tweede hit zit, of zou dat kleurverschil zitten in het feit dat de hitte van het vuur al alle thc heeft verbrand in de eerste hit, en je met die 2e keer aansteken/hijsen slechts niet volledig verbrand plantmateriaal verder verbrand en dat inhaleert zonder dat je er stoned'er" van word? Of is dat omdat er gewoon wat minder THC in zit zoals ik eigenlijk altijd heb aangenomen, zoals denk ik, lijkt mij, velen andere?

    Want nu ik erover na begin te denken lijkt het me veel logischer dat alle THC in 1x zo warm is geworden dat het rook is, en de 2e hit helemaal niets doet qua thc, en dus eigenlijk misschien negatief kan zijn?

    Kan aan mij liggen, maar ik vraag me toch af wat andere hier over denken of misschien zelfs weten

    #2
    Ik vind het wel een goede vraag.
    ik gebruik een vapo omdat ik van de verbranding ivm teer af wil en wil stoppen met tabak.
    ik vraag me af of de 2e keer niet meer verbranding vrij komt en er dus ook teer vrij komt.
    Misschien daarom ook andere kleur rook.
    Dat je bij de 2e keer minder thc hebt lijkt me wel omdat er bij de eerste keer al veel is verhit.

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      precies!!
      nou vraag ik me dus af, is het inderdaad minder thc, of eigenlijk helemaal geen thc en vandaar de andere kleur?

    #3
    Na de eerste hijs vraag ik me meestal niet zoveel meer af
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      hmm ja zo kan je 't ook bekijken

      Maar ik vraag me echt af of ik niet gewoon voor niks schadelijke stoffen inhaleer
Bezig...
X