Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner : Hoeveel gram Haze in joint + hoe best joints bewaren.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginner : Hoeveel gram Haze in joint + hoe best joints bewaren.

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Zoals in een ander topic (coffeeshop zeeland) reeds gezegd ben ik een "beginner".
    Ik heb vorige week mijn eerste 3 gram Haze gekocht en wil nu gaan rollen.
    Vraagje dat ik hierbij had is hoeveel gram ik tussen de tabak moet doen.
    Ik had ergens op dit forum gelezen dat wanneer je in een coffeeshop een joint koopt er ongeveer 0.3 gram zou inzitten. Moet ik dit dan ook aanhouden of minder (0.2 ?) gezien het zo goed als de eerste keer is dat ik zou roken, of maakt dat niet uit ?
    Ook zou ik van mijn 3 gram alle jointjes (dan 10 aan 0.3 gram/joint) reeds willen rollen en ze dan bewaren. Kan dit en hoe bewaar ik de joints dan het beste ?
    Heb gelezen dat de wiet nogal zou meevallen van houdbaarheid (koel en droog bewaren) maar vooral de shag snel droog zou worden (en niet lekker meer).
    Ik moet ze geen jaaaren bewaren maar een paar maand tot de laatste opgerookt zou zijn...
    Overigens las ik op dit forum ook dat er soms 'rotzooi' te vinden is tussen de gekochte wiet. Kan ik dit als beginner ook herkennen en van tussen halen ?

    Bedankt !

    #2
    Re: Beginner : Hoeveel gram Haze in joint + hoe best joints bewaren.

    0.3 tot 0.5 gram is voor te beginnen wel voldoende. Je kan altijd de joint niet helemaal oproken als het te veel is. Werking van cannabis is er binnen een paar tellen na het trekken dus je kan dat goed doseren. Voorgedraaide joint kun je bewaren in een jointpack (plastic huls met dopje te verkrijgen in elke cofieshop.) Sigarenblik doet het ook. Echter een joint een jaar lang bewaren lijkt me geen goed idee zal een droge stengel worden. Beter bewaar je je wiet koel donker en droog en draai je pas als je het wil roken.

    Comment


      #3
      Re: Beginner : Hoeveel gram Haze in joint + hoe best joints bewaren.

      Nou monty jij bent direct grof begonnen???????
      0,3 voor 'n beginner met haze vind ik anders wel erg veel
      ik zie de meeste beginners 'n paar kruimels erin doen en die zijn al de halve dag gaar van 'n paar trekjes dus wat wil je 'n beginner NU al 0,3 gram haze in 'n joint laten duwen.

      normaal ben ik het altijd wel met je een smaar in dit geval dus totaal niet

      @vanessa
      begin eens eerst met wat kruimeltjes 'n jointje te roken.
      als dat goed gaat kun je er wat meer in doen.
      ineens 0,3 gram haze in 'n joint proppen en alleen oproken als beginner vind ik teveel van het goeie ineens

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Beginner : Hoeveel gram Haze in joint + hoe best joints bewaren.

        hihi euhm ja haha. vandaar dat ik zeg je kan per trek de peuk weg leggen.

        Comment


          #5
          Re: Beginner : Hoeveel gram Haze in joint + hoe best joints bewaren.

          ik zou als ik jouw was ook gewoon een paar kruimels der in doen dat is meer dan voldoende voor een eerste keer

          wat ik altijd deed om me joints te bewaren ik leende altijd de brillen koker van me broertje om daar vervolgens me voor gedraaide in te bewaren en eventueel me flu??

          ik hoop dat je hier wat aan heb.
          greetz

          Comment


            #6
            Re: Beginner : Hoeveel gram Haze in joint + hoe best joints bewaren.

            Als je net begint snap ik zoiezo niet dat je gelijk voor de haze gaat. strx wordt dat jou "standaard" wiet. en vind je de rest niet meer lekker. Dus je eerst joint kan maar beter van een andere wiet gedraaid zijn zoals white widow of powerplant.

            Ik vind haze zo'n wiet die meer "pro" smokers roken, omdat deze al een stuk scherper is en die geeft dan extra smaak aan je joint. Omdat de widow bijvoorbeeld al te standaard is. Ik rook tegenwoordig ook bijna alleen nog maar de duurdere wiet zoals: silver haze, amnesia, mexican haze. Omdat k dan nog het idee heb dat ik een joint rook.
            Why drink and drive when you can smoke and fly

            Comment


              #7
              Re: Beginner : Hoeveel gram Haze in joint + hoe best joints bewaren.

              Hallo iedereen,

              Bedankt voor de tips ! Ga dus zeker geen 0.3 gebruiken maar proberen met wat kruimels en dan zien ...

              @Joey--dude : ja, als beginner ken je niet veel van de soorten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik oorspronkelijk door de info hier op deze site voor de White Widow wou gaan maar in de coffeeshop waar ik ben geweest had ik niet veel keus. White Widow was er tijdelijk niet, dus besloot ik om van de twee !! keuzes die ik maar had voor de Haze te gaan omdat ik dat al veel (en positief) tegengekomen was hier op de site.

              Ik denk dat het gewoon een kwestie van (leren) doseren is en niet dat het mijn "standaard" wiet zal zijn. Ben trouwens niet van plan regelmatig te gebruiken, eerder sporadisch. Ik hoor het jullie al zeggen, "verslavend", "voor je het weet", ... maar ik ben er gerust in. Ik rook ook (al 20 jaar) en ben er niet aan verslaafd geworden. Ik rook enkel als ik er echt zin in heb, hierdoor rook ik makkelijk periodes van maaaaaanden (of zelfs langer) niet, dan weer periodes van paar pakjes na elkaar ...

              Overigens hierbij een fotootje van mijn eerste 3 zelfgerolde jointjes. Vind het zelf niet slecht voor de eerste keer. Moet wel toegeven dat ik vroeger ook rolde (geen joints dan) maar dan over gestapt ben op sigaretten, en dat de eerste joint vlekkeloos rolde en ik voor de tweede 3 vloeitjes nodig heb gehad voor het lukte. De derde ging dan wel weer goed.


              Snapshot_20100806.JPG

              Comment


                #8
                Re: Beginner : Hoeveel gram Haze in joint + hoe best joints bewaren.

                Hallogeef de meesten wel gelijk. Begin maar rustig aan want ik denk als je tot eeen halva gram haze in je eesrte joint draait, dat het ook je laatste zal worden. Deze soort is inderdaad (in mijn ogen dan) wel een hoogvlieger. Niet altijd de duurste nemen of je zal snel teleurgesteld zijn als je eens wat minder goede sensimillia krijgt.Grtz.

                Comment

                Bezig...
                X