Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Houten pijpje.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Houten pijpje.

    Korting op 420shop
    Ik heb vandaag twee houten pijpjes binnen gekregen, alleen nu heb ik het probleem dat ik mijn hele mond vol met as zuig na een poosje. Ik dacht dat in een houten pijpje geen screen hoeft, maar dat lijkt me de enige oplossing.
    Maar weet iemand toevallig wat ik fout doe?

    Peace,

    Marthijn

    #2
    Re: Houten pijpje.

    hangt sterk af van hoe het pijpje gemaakt is, de iets duurdere pijpen bevatten vaak een eigen filter systeem die dit voorkomt (al dan niet in de pijp zelf of in een apart mondstuk)

    als je pijp echter rechstreeks doorloopt van top tot teen dan loop je kans as etc te zuigen. een screen is de makkelijkste oplossingen, een flinke prop roltabak wil vaak ook helpen

    kun je ons een foto tonen van het pijpje? mss komen we dan nog meer passende oplossingen

    Comment


      #3
      http://azarius.nl/images/resize/deta...wood_hippy.jpg (sorry ik weet niet hoe ik foto's hier moet krijgen)

      http://azarius.nl/images/resize/detail/pipe_ebony_1.jpg

      Maar ik heb nu een oplossing gevonden. bij die ebbenhout pijp heb ik gewoon een screen boven in gedaan en bij die andere heeft een kameraad van mij een screen voorin gedaan en dat werkt ook perfect.
      Dus eigenlijk is mijn probleem al opgelost.

      Peace,

      Marthijn

      Comment


        #4
        Re: Houten pijpje.

        ben blij dat het opgelost is, enjoy them

        die tweede is echt mooi zeg!

        Comment


          #5
          Re: Houten pijpje.

          Ik ga er zeker van genieten want ze roken nu perfect

          Comment


            #6
            Re: Houten pijpje.

            is met een pijpje roken eigenlijk beter? en moet je dan puur roken voor het effect goed te hebben

            Comment

            Bezig...
            X