Hallo. ik lees dat het roken van wiet positieve invloed kan hebben op mijn problemen, maar ik weet hélemaal niks... dus graag tips waar ik mee op weg kan
ik heb een depressie, veel stress, slaap heel slecht, veel pijnklachten...
*welke soorten zijn hier geschikt voor?
*hoe herken ik goede wiet
*wat is een normale prijs voor hoeveel gram
*hoeveel gram heb je per joint nodig (wil puur roken, geen tabak)
*welke coffeeshops zijn beetje goed, regio Rotterdam/Kralingen
*ik kom allerlei termen tegen die ik niet begrijp, wil het gewoon in begrijpelijke taal
*alle andere tips die in je opkomen zijn welkom, ik ben echt helemaal blanco...
ik weet niet hoe het hoort te ruiken of te smaken, ik slik nu alleen zo veel medicatie voor mn klachten, aantal pillen werken niet eens, wil het over een andere boeg gooien... maar ben bang dat als ik op eigen houtje van alles aan ga schaffen bij de 1e shop die ik tegenkom, er misbruik van gemaakt wordt dat ik er niks van weet... please help me?
ik heb een depressie, veel stress, slaap heel slecht, veel pijnklachten...
*welke soorten zijn hier geschikt voor?
*hoe herken ik goede wiet
*wat is een normale prijs voor hoeveel gram
*hoeveel gram heb je per joint nodig (wil puur roken, geen tabak)
*welke coffeeshops zijn beetje goed, regio Rotterdam/Kralingen
*ik kom allerlei termen tegen die ik niet begrijp, wil het gewoon in begrijpelijke taal
*alle andere tips die in je opkomen zijn welkom, ik ben echt helemaal blanco...
ik weet niet hoe het hoort te ruiken of te smaken, ik slik nu alleen zo veel medicatie voor mn klachten, aantal pillen werken niet eens, wil het over een andere boeg gooien... maar ben bang dat als ik op eigen houtje van alles aan ga schaffen bij de 1e shop die ik tegenkom, er misbruik van gemaakt wordt dat ik er niks van weet... please help me?

Comment