Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnen met blowen

    Korting op 420shop

    #2
    Overleg eerst eens met je behandelaars dat je dit wil proberen. Wiet is niet voor iedereen geschikt. Hou er rekening mee dat wiet je gevoelens kan versterken. Voel je je kut, dan kan wiet dat erger maken.
    Je zou eerst eens wat CBD kunnen proberen, succes en blijf je vragen stellen
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Daarom vraag ik ook welke soorten geschikt zijn bij depressie. Geen zin om met mn behandelaars te overleggen, krijg bijna altijd antwoorden waar ik niks mee kan

      Comment


        #4
        Dan moet je andere behandelaars zoeken?

        Iedereen reageert weer anders, wat voor de een fantastisch werkt kan bij de ander een ellendig gevoel oproepen.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          wiet in combo met medicijnen kan reacties geven die je niet verwacht,zou zelfs je depressie kunnen versterken.als je iets anders wil proberen als medicijnen,ga sporten hardlopen bv of krachttraining werkt echt goed .en om te slapen gewoon om temazepan vragen is een erg goede inslaper en de volgende ochtend uit je systeem
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Slik momenteel nog niet megaveel omdat alles nog in proces is, maar hoop met wiet te voorkomen dat medicatie voor depressie nodig is. ik doe al lichamelijk zwaar werk en ik rij paard, doet niks, stress blijft. Om te slapen heb ik Nitrazepam, werkt niet zoals gezegd, alleen als ik het paar avonden achter elkaar slik, en dat heeft de huisarts juist liever niet... dus als de wiet mn hersens beetje platlegt ontstaat er meer rust in mn hoofd waardoor mn hoofd en lichaam even bij kunnen komen...

            Comment


              #7

              Comment


              #8
              Dankje BackYardPlant, daar kan ik wat mee

              Comment


                #9
                Mijn tip is; zorg ervoor dat je een vertrouwenspersoon in de buurt hebt als je wilt gaan blowen. Probeer niet te gaan wachten op het gevoel maar ga rustig een kopje thee drinken en tv kijken, boek lezen of een bordspelletje spelen; mijn ervaring is als je gaat wachten op het gevoel het verkeerd kan uitpakken omdat je te veel gefocust/ gespannen bent. Begin met weinig wiet: 1/4 of 1/5 van een topje van 10 euro (1gram).

                Ik rook al meer als 20 jaar wiet/hash er zijn momenten in mijn leven dat ik erg gespannen ben en begin te malen in mijn hoofd. Vaak grijp ik dan naar cannabis om tijdelijk de gedachtes te sussen. Dit werkt in het begin heel erg goed maar na een tijdje kan het zijn dat het goede gevoel overslaat naar lichte angst of een extra gespannen gevoel. Omdat ik bijvoorbeeld meer ga blowen, ..In overleg met mijn partner stop ik dan weer tijdelijk (een maand tot een half jaar) met het roken van cannabis. Thuis hier zijn we van mening dat het soms heel erg goed zijn om even de symptomen te bestrijden (met wiet) maar dit niet de definitieve oplossing is.

                Succes , deel alstublieft je ervaringen

                Comment


                • Stemma
                  Stemma commented
                  Editing a comment
                  ❤️ Verstandig advies!

                #10
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • Stemma
                  Stemma commented
                  Editing a comment
                  ❤️ Bedankt voor je openheid

                #11
                ik heb gister de stap genomen en bij een hele nette zakelijke shop een zakje Amnesia Haze gehaald. ik rook zonder tabak, gebruik bewust heel weinig wiet, is meer vloei dan wiet zeg maar. Las ergens dat het soms paar keer duurt voor je echt iets merkt, daarom hou ik het nog op heel weinig. ik proef nu nog dat ik om 7 uur vanochtend een wietje heb gerookt, weet niet of dat vreemd is?
                sporten en hobby zijn dingen waar ik niks aan heb, op mijn werk loop ik zomaar 20 km per dag, en heb een pony waar ik mee train, dus ik ben al hele dagen met sport en hobby... heb sinds vandaag ook op facebook en whatsapp status staan dat als iemand me boos maakt ik dat niet meer op ga kroppen (waar ik me dagenlang over op kan vreten) maar dat bij deze mijn depressie iedereens probleem is; maak je me boos, dan zul je dat weten ook.
                hoop zelf ook dat ik meer tot rust ga komen, liefst zonder antidepressiva, daarom lijkt een plantaardige oplossing mij beter...

                Comment


                  #12
                  Je rookt een Pure joint neem ik aan zonder tabak en dan ook nog Amnesie Haze wel heel sterk spul voor iemand die het de eerste keer rookt
                  Mijn erv is dat pure wiet roken een veel betere medicinale werking heeft dan met tabak en ja het kan zo zijn dat 1 hijsje in de ochtend voor jou voldoende zou kunnen zijn om de dag door te komen en meer te kunnen hebben van andere mensen om je heen.Maar pas op het roken van 1 jointje kan smaken naar meer .
                  Ik weet ook eigenlijk niet wat beter is voor je blowen of antidepresiva pilletje want geloof me veel blowen is NIET goed voor je gezondheid zelf niet Puur
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #13
                    Ik neem anti depresiva. Ik vind dat dat anders is dan Rilatine of Concerta. Dan toch beter wiet roken. Maar een anti depresiva werkt constant en wiet werkt maar enkele uurtjes.
                    Als ik mijn anti depresiva niet slik kom ik snel in een cirkelredenatie terecht, met medicatie moet ik zelfs voorzichtig zijn en bepaalde topics vermijden.
                    Zonder wiet en zonder methylfenidaat word ik een aandachtshoer die constant afleiding zoekt. Ik heb voor de wiet gekozen en passeer vriendelijk voor de methylfenidaat. Ik heb het wel geprobeerd, maar het evenaarde geen rust zoals cannabis die geeft.

                    Wiet moet je echt onderhouden vind ik. Als je "uit routine" valt en de tolerantie verdwijnt word ik daar stoned van. Ik ben wel graag stoned, maar niet de hele dag door. Daarom hou ik mezelf liever tolerant aan wiet, dan weet ik dat ik normaal kan functioneren.
                    Amnesia is al zware wiet voor in de dag en rook dat enkel 's avonds. In de dag rook ik goedkoop gruis omdat het wel betaalbaar moet blijven he.
                    7 jointen per dag en mijn leven verloopt vlekkeloos. Raar maar waar.

                    Comment


                      #14
                      Word er vooral heel moe van, en beetje licht in mn hoofd... weet niet of dat typerend is voor deze soort?

                      Comment


                        #15

                        Comment

                        Bezig...
                        X