Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blijvend raar effect na gebruiken wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Toevoeging: ik voelde me die dagen (afnemend per dag) vooral gewoon zweverig en high. Geen enge of rare gedachtes verder. Was dat gevoel ofdat je net wakker bent en alles nog even tot je moet komen

    Comment


      #17
      Nou als alles gewoon normaal ging
      dan had je geen 5 dagen je ongerust gemaakt

      als ik zo een verwittiging kreeg van mijn lichaam zou ik er wel naar luisteren

      niet meer roken of andere manieren vinden om te ontspannen is nog altijd heel wat makkelijker
      Dan je verstand na een psychose
      Terug bij elkaar moeten zoeken
      dat wens ik zelfs me ergste vijand niet toe

      niet veel mensen krijgen een verwittiging dat het eraan komt
      jij wel daar zou ik me conclusies uit trekken ...
      Last edited by Haze smoker; 12 November 2017, 10:05. Reden: De andere stemmen in me hoofd wilden ook nog wat zeggen

      Comment


        #18
        Dat is waar.. alleen hoor ik dat dit geen kwaad kan enzo zowel van de huisarts als op internationale forums. Ik geloof beide verhalen dat maakt het kastig maar wil geen risico nemen. Ik was niet in psychose oid natuurlijk. Maar dat moet het ook niet worden. Heb nooit iets negatiefs gehad ervan behalve nu met teveel. Zou dan zelf zeggen dat ik nog wel kan roken maar dan mn normale hoeveeheden? Of een pure indica? Probeer niet eigenwijs te zijn maar wil graag wel weten dat als ik er definitief mee stop dat ook de juiste keuze is want mijn eigen gedachten zeggen dat het nog wel kan maar dan niet teveel.

        Comment


          #19
          De juiste dosis is goed tedoen teveel in een keer is nooit goed. Kleine beetjes is goed te doen met goeie wiet voel je het toch wel ,ofje nou veel of weinig rookt.....sucses

          Comment


            #20
            En dat maakt het nou juist lastig de een zegt stoppen want mijn lichaam geeft aan dat het het niet wilt. En de ander zegt (ook de huisarts) dat het vaker gebeurd en ik prima weer kan roken mits ik maar niet weer bizar hoog ga.

            en dan nog vind ik een paar dagen in zo een toestand niet erg maar het moet niet opeens blijven voor altijd. Dus als de oplossing is niet meer teveel (ik ken mijn limiet best wel opzich) is dan blijf ik lekker verder gaan met mijn normale hoeveelheden!

            Comment


              #21

              Comment

              Bezig...
              X