Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdamper / Bong / Jointje - Aanraders?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verdamper / Bong / Jointje - Aanraders?

    Korting op 420shop
    Hi,

    Ik rook af en toe een jointje maar vindt het effect altijd een beetje tegenvallen. Wordt er meestal nauwelijks high van en moet veel roken voor ik de high een beetje begin te voelen.

    Ik wil daarom eens proberen of het beter werkt voor mij om pure wiet met bijvoorbeeld een bong te roken.

    Hebben jullie aanraders? Wat werkt het beste en wat voor bong is aan te raden? Heb er geen ervaring mee en er is zoveel keus (https://420shop.nl/roken/bongs.html) dat ik geen flauw idee heb welke ik moet nemen.

    Thanks voor jullie reacties!

    #2
    Ik heb hier geen ervaring mee, wel blijkt dat het gezonder is omdat de verbrandingstemperatuur veel lager is dan van een sigaret!
    Ook heb ik van diverse mensen vernomen dat je er een droge keel van krijgt maar nooit het gevoel van meer high worden..
    Lijkt mij verstandig om eerst eens over te stappen naar een ander wietsoort!!

    Comment


      #3
      Thanks for je reactie!

      Ja gezonder, ook omdat je puur wiet rookt en niet de rest van de troep dacht ik. Wietsoort kan het haast niet aan liggen Heb al aardig wat variaties geprobeerd. Misschien inhaleer ik niet goed genoeg.. Ben wel benieuwd naar of het nu waar is of niet dat je er een heftigere high van krijgt, dat heb ik namelijk wel gehoord..

      Nog ervaringsdeskunidge hier toevallig?

      Comment

      Bezig...
      X