Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jointje draaien in de kou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jointje draaien in de kou

    Korting op 420shop
    Hey
    ik ben iemand die meerdere keren per week jointjes rookt
    maar rook meestal met vrienden buiten
    maar deze tijd is het erg koud
    En vindt het zo irritant om in de kou een jointje te draaien die wind me hele handen die fucking koud zijn door dat bijna geen grip meer
    en ik kan wel gewoon normale mooie Joints draaien in de zomer en lente iederval als het mooi weer is lukt het prima!
    what about you Guys?

    #2
    Geen problemen mee draai altijd lekker binnen waar geen wind en het goed van temperatuur is .!

    En vroeger heel lang geleden toen ik nog half onder de vleugels zat kroop ik een sporthal of treinstation, dorpshuis, gokhal, leegstaande huizen, openbaar toilet etc binnen om te draaien.
    overal is een oplossing voor en vooral blijven likken aan die vingers

    Comment


      #3


      Ja ik wil altijd binnen zitten in mij huis in in deze kou
      maar mij vrienden willen meestal buiten chillen hebben geen zin om naar mij huis te gaan elke keer
      en wie draait meestal ik
      dus is fucking irritant met die trillende vingers door de kou en die wind
      maar het helpt dus om aan je vingers te likken?
      Dat je meer grip krijgt?
      Last edited by QnQ; 29 December 2017, 20:50. Reden: citaat opgerookt

      Comment


        #4
        Wel vreemd dat ze liever in de kou gaan zitten als ze lekker bij jou binnen kunnen zitten en chillen erg vreemd
        toen ik mn eerste huisje kreeg waren me ''vrienden'' maar wat gelukkig dat ze binnen konden roken en chillen

        Comment


          #5

          Denk omdat ze te stoned worden dan hehe
          we beginnen al met een L
          als we bij mij huis zitten roken we meer dan 10 gram op omdat ik dan constant draaien en buiten niet constant kunnen draaien
          Heb het idee dat me maat dat niet echt leuk vindt om zo stoned te zijn hij wordt dan erg stoned hij zij laast ook dat dat beetje te veel van het goeie is
          Last edited by QnQ; 29 December 2017, 20:51. Reden: Citaat weggetoverd

          Comment


            #6
            Lekker je handen warmen aan je verdamper

            Comment


              #7
              gewoon over elkaars klauwen zeiken zijn ze zo weer warm
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


                #8
                Dan zou ek toch eerder ne hete drol draaien in een plastic zakje en daar mijn handen aan warmen.

                Comment


                  #9
                  Zeg dat je kauwe klauwe hebt en dat ze hun eigen joint maar moeten draaien.
                  Daarna haal je je eigen -bij de kachel voorgedraaide- joint tevoorschijn.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X