Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FocusVape

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    FocusVape

    Korting op 420shop
    Hallo ,

    Ik heb net de FocusVape aangeschaft, leek me wel een hebbedingetje maar heb er toch een paar vragen over voor de mensen die hiermee bekend zijn.

    Heb het ding net uitgepakt en wat me al onmiddellijk opviel is dat de bijgeleverde handleiding vrijwel waardeloos is. Na wat opzoekingswerk het ding toch in elkaar gekregen.

    Als ik het ding echter wil aanzetten, 4 keer kort na elkaar op de power knop drukken, doet dit echter niets, als ik het in de stroom steek met de bijgeleverde USB kabel gaat er een wit lampje onregelmatig pinken, staat wat een vage uitleg over in de handleiding dus ik neem aan dat het aan het opladen is, als ik met de USB in de stroom 4 keer kort druk gaat er een groen lampje even pinken om dan vervolgens gewoon weer vrijwel onmiddellijk over te schakelen op het witte lampje, hoewel in de handleiding staat dat als het groene lampje pinkt ik de temp enzo zou moeten kunnen instellen, dit gaat echter niet, waardeloos dus voor 99 eurotjes.

    Iemand hier ervaring mee ? Of moet ik echt het ding enkel uren opladen eer ik het kan gebruiken ?

    Elke hulp ivm dit toestel is zeer welkom !

    Thanks !


    #2
    Ok never mind, blijkbaar toch wat stoned, het werkt nu

    Comment


      #3
      focusfeep.JPG

      Ahja, mooi pennetje. Welke kleur heb je ?
      Kort mondstuk wel, zal best warm worden misschien ?
      Ben wel benieuwd hoe die bevalt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Mooi toestel. Maar ik denk dat je als blower beter af bent met een Storm omdat je daarin ook olie kan dampen. Plus er zijn glazen mondstukjes bij te krijgen.

        ​​​​​

        Comment


          #5
          Mijn storm heeft het na bijna twee jaar begeven na een val op de hoek van ons terras.
          Storm vs Blauwe steen: 0 - 1.
          Ben aan het twijfelen om eens voor de focusvape te gaan. Heel gelijkend op de storm, maar met een omhulsel van kunststof misschien iets minder last van hitte aan de buitenkant.
          Barree hoe bevalt die ondertussen?

          Grtz

          Comment


          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            lid sinds 23 januari, laatst actief 23 januari. Denk niet dat je daar antwoord van gaat zien...

          #6
          Zelf heb de focusvape gehad en vond er een nare bijsmaak bij hebben.
          En binnen een paar dagen weer verkocht.

          Comment


            #7
            Last edited by Rreppellsteeltjam; 28 June 2018, 16:20.

            Comment


              #8
              Ik heb, nu ongeveer 2 maanden, zelf de Focusvape pro, deze heeft een led display en kan je per graad nauwkeurig instellen, Bevalt prima tot nu toe. Heb geen last van een nare bijsmaak zoals witpen.

              Comment


                #9
                Gelukkig voor je Highagain het is zeker een mooi apparaat

                Comment

                Bezig...
                X