Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maandje gestopt met blowen nu weer blowen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Hahaha, ja duh...als ik er 5 rook na een maand niks, dan ben ik een week van de wereld.
    Sterker nog, zo ver ben ik nooit gekomen, voor die tijd lig ik al naast de wc pot.
    Na 5 heb ik al de ehbo, ziekenhuis, politie en brandweer gebeld denk ik.

    Dan is die van Boerejongens misschien toch iets anders geweest.
    Dat heb je met populaire soortjes zoals SSH ( = Amnesia !)

    Vroeger had je dat met White Widow
    Alles wat de shops binnen kregen en er een klein beetje op leek werd WW genoemd, omdat dat de hype van die tijd was.
    Nou ik neem dat terug hoor wat ik zei dat ik nooit meer van wiet kots enzo

    vrijdag ging ik na een concert
    1 jointje voor het concert 1 tijdens het concert in de zaal stiekem aangestoken iedereen deed het toch.
    toen ik de laaste opstak waren we al paar uur verder. Was het al rond 10e en had om half 6 gegeten dus had een erg lege maag en die laaste joint die ik het laaste half uur had opgestoken.
    was veel te dik dan ik ( Nu ) aan kan.
    Was echt ontzettend stoned niet normaal.
    alles ging eerst wel goed lekker helemaal knetter dansen ik was al knetter niet van dat ofzo hoor
    de laaste 10 minmuten gingen we helemaal te keer
    en toen voelde ik me even kut hoor , even gestopt met dansen ademhalen en voelde me weer goed.
    weer uit me dak gaan ging allemaal wel goed
    toen ik op me scooter reed en bijna thuis was voelde ik alles opeens draaien kon niet echt meer focussen op de weg, zetten de scooter aan de kant begon te kotsen had bijna niks in me maag dus kwam bijna niks uit heb het 2 keer in kleine beetjes eruit gekots 2 keet gestopt.
    daarna was ik nog wel erg dizzy maar na een tijdje was het gelukig over.
    gelukkig nog leuk concert gehad zonder dat ik fout ging.

    maar ik snap je nu wel hoor
    veel beter dan eerst
    Dacht eerst wc pot waar heefd hij het nou over dat heb ik lang niet gehad.

    Comment


      #17
      En dan heb je iets voor, kom je de volgende dag in het nieuws en hebben de anti cannabis politici weer wat extra voer voor hun zaak.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        En dan heb je iets voor, kom je de volgende dag in het nieuws en hebben de anti cannabis politici weer wat extra voer voor hun zaak.
        Huh? Waar heb jij het nou over?!?

        Comment


          #19
          Iets voor hebben is synoniem voor iets gebeuren.

          Als er iets gebeurd zou zijn, bijv als jij met je scooter stoned een ongeval had veroorzaakt, dan was dat koren op de molen van de anti cannabis lobby zijn geweest.

          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          Bezig...
          X