Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Concert. Blowen in Ziggo Dome ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Concert. Blowen in Ziggo Dome ?

    Korting op 420shop
    Aankomde vrijdag ga ik naar een concert in het ziggo dome dus vroeg me af of ik daar in het concert of daar in het rookhok mag blowen?
    of is dat tegen de regels daar?
    En moet ik het smokkelen? Of kan je gewoon na binnen zonder dat ze je controleren?

    #2
    Huisregels al gelezen ?
    https://www.ziggodome.nl/info/huisregels

    En als je een beetje logisch nadenkt kun je zelf ook wel bedenken dat je er niet mag blowen, zoveel plekken zijn er niet waar dat wordt toegestaan.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
      Huisregels al gelezen ?
      https://www.ziggodome.nl/info/huisregels

      En als je een beetje logisch nadenkt kun je zelf ook wel bedenken dat je er niet mag blowen, zoveel plekken zijn er niet waar dat wordt toegestaan.
      Oh want toen ik op de Melkweg op een concert ooit was was er iemand die opeens een joint zat te draaien en hem aanstak vandaar

      dus het wordt waarschijlijk smokkelen he?
      denk je dat ik me joints daar wel stiekem kan roken?

      Comment


        #4
        Dat het gedaan wordt wilt niet zeggen dat het mag, ik probeer in het algemeen ook overal te blowen. Gewoon doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is en een beetje dom om je heen kijken. Dat laatste gaat mij goed af
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Ben je er wel eens geweest ?
          Als je stiekem wil blowen daar zul je naar buiten moeten.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Ben je er wel eens geweest ?
            Als je stiekem wil blowen daar zul je naar buiten moeten.
            Ziggo dome nog nooit nee
            melkweg wel
            dan blow ik ervoor wel
            denk je dat er tijdens het concert tijd is om even na buiten te gaan om te roken tijdens het voorprogama ofzo?

            Comment


              #7
              de rookruimtes staan zo blauw niemand die het merkt

              Comment


                #8
                Blow ervoor wel.
                denk je dat je in de rij mag blowen?
                En als er nog over is gaan ze je controleren of je wapens of drugs bij je hebt?
                en hoe is knetter zijn op een concert?
                nog nooit gedaan dus eerste ervaring stoned op een concert zijn.

                Comment


                  #9
                  Welk concert is het ? Wordt het raggen in de moshpit of zachtjes meewiegen vanaf de zijkant ?
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                    Welk concert is het ? Wordt het raggen in de moshpit of zachtjes meewiegen vanaf de zijkant ?

                    Kendrick Lamar
                    en onze plaatsen zijn bijna vooraan

                    Comment


                      #11
                      En, was het leuk ? Nog kunnen blowen ?

                      Ben een keer bij de Heideroosjes geweest en had vantevoren, zoals eigenlijk altijd, een dikke joint gerookt.

                      Bij de eerste gitaarnoten ontstond een moshpit waar ik uiteraard in moest springen. Toen ik iets later met een hartslag van 350, (zo voelde het althans) stond uit te hijgen aan de rand van al dat geweld, dacht ik even dat ik ging omkiepen. Net op dat moment voelde ik iemand op mijn schouder tikken. Toen ik mij omdraaide zag ik mijn huisarts die mij een biertje aanbod, precies op het moment dat ik het nodig had

                      Toen heb ik eventjes gedacht dat het wellicht beter was om niet meer vantevoren te blowen. Misschien ga ik het nog eens meemaken om een concert nuchter te bezoeken
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                        En, was het leuk ? Nog kunnen blowen ?

                        Ben een keer bij de Heideroosjes geweest en had vantevoren, zoals eigenlijk altijd, een dikke joint gerookt.

                        Bij de eerste gitaarnoten ontstond een moshpit waar ik uiteraard in moest springen. Toen ik iets later met een hartslag van 350, (zo voelde het althans) stond uit te hijgen aan de rand van al dat geweld, dacht ik even dat ik ging omkiepen. Net op dat moment voelde ik iemand op mijn schouder tikken. Toen ik mij omdraaide zag ik mijn huisarts die mij een biertje aanbod, precies op het moment dat ik het nodig had

                        Toen heb ik eventjes gedacht dat het wellicht beter was om niet meer vantevoren te blowen. Misschien ga ik het nog eens meemaken om een concert nuchter te bezoeken

                        Ja zeker!
                        van te voren een hasj joint gesmookt daarna
                        ziggodome in langs de beveilig die je gaat controleren, ik zat beetje te stressen omdat ik joints bij me had was in een sigarettenpakje in een geheimen binnenzak dus ze hebben Niks gemerkt
                        nog even sigaretje gerookt in de rook ruimte.
                        toen waren we in de zaal begon het voorprogamma.
                        toen Kendrick Lamar eenmaal begon ging de zaal los hij gaf echt een goeie show!
                        nog een jointje gerookt in de zaal bijna iedereen deed het.
                        op het eind nog ons laaste in de zaal gesmookt.
                        dat was een dikke wat was ik stoned dansen als een gek alleen de laaste 10 min ging ik even kut maar dat ging snel weer over was behoorlijk stoned.
                        en toen ik bijna thuis was ging ik even kut weer 2 keer gekotst maar na het kotsen viel het wel weer mee.
                        Was denk ik ook omdat ik net ging draaien voordat ik ging slapen de vorige dag, dus na een tijdje beetje haast heb en in de laaste best wel veel ingedaan had, en ben een maand gestopt geweest dan komt dat erg hard aan.
                        en had het laast om 17:30 gegeten en rookte die laaste jonko om 22:00 dus best wel een lege maag.
                        maar gelukig ging ik niet kut op het concert concert was super tof!

                        Comment

                        Bezig...
                        X