Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe kan ik pure hasj roken met waterpijp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe kan ik pure hasj roken met waterpijp?

    Korting op 420shop
    Hoe kan ik pure hasj roken met waterpijp?
    Iemand uitleg of filmpje?

    #2
    Zijn daar speciale manieren voor dan ? Is toch een kwestie van vullen met hasj, vlam erbij en teugen maar ?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Het valt toch door het inhaleer gat, in het water van de pijp?

      Comment


        #4
        Daar moet je een zeefje in leggen, zit meestal bij je pijp.

        https://420shop.nl/catalogsearch/result/?q=Screen

        Eventueel leg je er wat as in (in de screen) en daar bovenop de hasj.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Deze waterpijp heb ik.
          https://www.zamnesia.nl/waterpijp-glas/2495-smooth.html

          Kan ik hier ook zo'n mandje in leggen?
          https://420shop.nl/conische-screen-mystique-pijp.html

          Comment


            #6
            Moet je even kijken wat de diameter is van de kop dan zie je of het past.

            Zo te zien zijn deze specifiek voor de Mystique pijpen gemaakt.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              Het werkt met wiet prima, dus verwacht dit ook met hasj, bedankt.

              Comment


                #8
                Ik heb afgelopen week een ander type waterpijp gekocht, niet de volledig glazen versie van Nicle maar een traditionele waterpijp:

                https://www.rokerswebshop.nl/waterpijp/70-waterpijpen
                De edfu met 2 slangen

                Ik heb deze gekozen omdat ik er dan ook regulier mee kan waterpijp met een maatje van mij die niet wiet rookt.
                Nu heeft de kopt van de waterpijp gaten, waar het doorheen valt als ik inhaleer. Zo een hoog zeefje die jullie beschrijven is te hoog en gaat tegen mijn kool aanzitten denk ik?
                Bestaan er ook grote screens van 4cm? Of aluminium eronder en gaatje in prikken? Ik weet alleen niet of je dan meer aluminium oprookt omdat dit tussen je wiet zit..

                Heel erg bedankt voor jullie ervaring! Morgen een prachtige zonnige dag, dan wil ik wel even gaan genieten in de tuin.

                Comment


                • belladonna
                  belladonna commented
                  Editing a comment
                  Dat is ook geen pijp om wiet mee te roken dat is een shisa

                #9

                Ik zou geen aluminium gebruiken, dat is heel erg slecht voor je longen. Ik kan me voorstellen dat er grote screens bestaan ja. Desnoods kan je bij de gamma ofzo even kijken en zelf het formaat knippen wat je nodig hebt.
                Last edited by QnQ; 17 April 2018, 19:36. Reden: Citaat opgerookt

                Comment


                  #10
                  Dankje Bram, ik hop straks direct even langs de Praxis die is toch tot 9 uur open. Ik laat het weten of ik wat gevonden heb!

                  Comment


                    #11
                    Even een update, praxis en gamma hadden niets. Ik heb het nu met een aantal wietpijp screens bij elkaar gedaan en dat ging voor nu prima. Misschien dat ik in toekomst nog eens een rol gaas koop bij een metaalboer oid. Voor nu iig met screens voor wietpijpjes zodat ik toch met het mooie weer lekker kan smoken

                    Comment


                      #12
                      Beetje oud topic en misschien ook wel de verkeerde, maar wie heeft er ervaring met vapen van hasj met de Vapocane in combinatie met een waterpijp? Geen shisha maar een bong dus.

                      Zelf heb ik o.a deze bong. Hier rook ik hasj en wiet gewoon met een gaasje, maar wil eigenlijk verdampen, alleen niet met een gewone vaporizer. Die Vapocane leek me daarom wel wat, alleen lukt dat ook goed? Iemand?

                      Comment

                      Bezig...
                      X