Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In je 1ntje blowen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    In je 1ntje blowen?

    Korting op 420shop
    Hey hoe is het precies om alleen te blowen?
    heb het vroeger wel eens gedaan maar dat was echt toen ik bijna elke dag blowde.
    nu is het alleen in het weekend
    en hoe is het in alleen in een coffeeshop te chillen/hangen?
    nog nooit gedaan alleen met vrienden eigelijk ben ik uberhoud maar 1 keer in een coffeeshop gehangt
    omdat me beste maar nog geen 18 was pas vorige maand 18 geworden.

    maar anyway hoe is het om in je 1ntje in een shop te chillen?
    Last edited by Lovemarijuna; 4 March 2018, 17:24.

    #2
    Hangt helemaal af van de mensen in de shop natuurlijk. Bij Willy Hoog in Haarlem was het altijd wel gezellig, iedereen was chill en je raakte aan de praat.
    Beetje tafel voetbal en darten enzo.
    Je hebt ook shops vol met tuig en dan is de sfeer gewoon k*t en dat is zonde van je joint. Als je in je eentje blowed moet je eens lekker in bad gaan
    Overigens ga ik nooit meer naar shops. Als ik wat van me zelf heb prima maar ga geen geld meer uitgeven. Misschien nog keertje langs bij Prix D'ami maar dat is t dan ook.

    Comment


      #3
      Ik zou eigelijk naar de 2de kamer gaan altijd lekker sfeertje maar toen ik langs liep was het helemaal vol daar toen dacht ik laat het maar zitten ben ik na de bulldog gegaan op het Leidseplein want is beetje raar toch als je je eigen wiet gaat smoken.
      dus kwam daar eindstand fucking druk haalde een grammetje kush die man was echt het laaste dan vriendelijk.
      ging naar de rookruimte was nog een plekje vrij op een tafel bij 2 toeristen meisjes dus vroeg ik er bij kon zitten
      ze reageerde echt van wat moet jij nou toen dacht ik ook donder op met jullie ik ga niet naast jullie zitten ben ik aan de andere kant op een stoeltje en een klein muurtafeltje gaan zitten.
      jesus wat ik allemaal binnen zag komen daar allemaal tuig of onbeschofte onvriendelijke mensen.
      kwam er nog een afgaan die ze hasj kwijt was.
      had hij het gevonden kwam hij helemaal close deed hij helemaal of ik ze vriend was vroeg hij me naam wou hij me nummer ik vondt het alllemaal erg apart ook omdat hij me nummer vroeg heb het maar gegeven maar denk maar niet dat ik met hem ga chillen

      iederval het coffeeshop gedeelte van de buldog op het Leidseplein is geen aanrader geen klantvriendelijke service het zit vol met tuig en onvriendelijke mensen.
      en hun wiet is matig ik had 4 jointjes moeten roken om goed knetter te worden wat ik normaal met 2 heb

      Comment


        #4
        Ik weet niet waar het Leidseplein is. Maar ik vond de Bulldog van Amsterdam zalig. Wel duur als je kwaliteit wenst. Die verkoper beneden is idd niet de vriendelijkste, maar dat hoeft niet voor mij hoor. Ik wou een foto nemen van die wiet top achter de toog. Hij wees mij erop dat ik dat nie mocht doen. Als je dat honderd keer per dag moet zeggen kan ik aannemen dat ie dat niet altijd even vriendelijk zegt.

        Comment


        • Lovemarijuna
          Lovemarijuna commented
          Editing a comment
          Het was waarschijnlijk ook de dag me pa zei dat het op de zondag vol met tuig zit daar.
          En was echt in de coffeeshop niet in de club.
          Maar de kwaliteit was ook nog eens slecht man!
          Had O.Z Kush of zo iets gehaalt ik vindt kush altijd best wel lekker en een lekkere relaxte high maar hier moest ik 4 jointjes voor roken voordat ik knetter was waar ik normaal met 2 genoeg aan heb ookal blijf ik nadat ik knetter ben toch gewoon door smoken hehe

        • Organisch
          Organisch commented
          Editing a comment
          Ik blow al meer dan 15 jaar, maar nooit kush gerookt. Of toch niet bewust. Als ik iets koop is dat altijd haze. Maar ik kan een lekkere indica ook wel eens waarderen, maar neem dan altijd iets met Afghaanse genen.
          Maar die shop vond ik wel redelijk aangenaam, zowel boven als beneden. Het was niet al te druk toen ik ging. Maar vond het zo leuk dat ik echt zoveel alternatieve tabak mocht nemen als ik maar wou. Een hele pot en ik mocht gerust mijn zak bijvullen zeiden ze. Ik werd er goed onthaald en dat doet veel.

        • Lovemarijuna
          Lovemarijuna commented
          Editing a comment
          Ik rook ook Meestal Haze tijdje niet gedaan Trouwens maar een Kush op ze tijd is ook wel Lekker man.

        #5
        Dat zijn dus de shops die ik vermijd, die grote jongens. Pak liever een wat kleinere waar minder toeristen en meer lokale bevolking komt.

        Nou ben ik al jaaaaren niet meer in Amsterdam naar de shop geweest, geen idee waar je tegenwoordig nog relaxed kunt zitten..
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Lovemarijuna
          Lovemarijuna commented
          Editing a comment
          2de kamer is altijd opzich wel erg chill.
          Maar helaas was die gisteren vol en wou ergens zitten waar ik zeker weet waar er plek is dus dacht buldog is groot laat ik daar gaan zitten.
          Maar heb toch spijt dat ik geen wiet bij 2de kamer heb gehaalt en het in de buldog heb gesmookt want de kwaliteit was ook erg bagger
          Als het nou een kut plek was maar goeie kwaliteit wiet oke maar de kwaliteit was ook eens slecht!

        #6
        a0.jpg
        sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

        Comment


        • Lovemarijuna
          Lovemarijuna commented
          Editing a comment
          Allang gedaan!

        #7
        Dat wordt dus Vaker alleen smoken want me maat waarmee ik meestal mee smoke kapt er even mee is er even klaar mee

        Comment


          #8
          Andere maten gaan zoeken misschien een optie, als je echt niet alleen wilt gaan smoke..
          Ad usum proprium!

          Comment


          • Lovemarijuna
            Lovemarijuna commented
            Editing a comment
            Voor ik is het niet echt een probleem hoor
            Lekker in The 2de kamer of Greenhouse gaan chillen

            Maar op 1 of andere manier is hij van gedachten verandert denk omdat ik een dikke toeter voor ze neus opstak maar kom op omdat hij gestopt is betekend niet dat ik niet mag blowen waar hij bij is als hij toch neemt eigen keus man.

          #9
          Ik blow zo vaak in m'n eentje, en dan gamen, of een boek lezen, serie kijken, en tegenwoordig: Kweekverslagen lezen
          Steek em op steek em in, je mond, en begin...te smoken, roken...

          Comment

          Bezig...
          X