Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stoppen met roken (Sigaretten)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stoppen met roken (Sigaretten)

    Korting op 420shop

    #2
    Naar mijn weten is het hier geen afkickkliniek maar mensen die iets willen leren om te kweken..

    Comment


      #3
      Ik heb dat met masturberen, ik begon er redelijk vroeg mee, rond mijn 12de levensjaar. Eerst dagelijks maar na een tijdje meerdere keren per dag. Nu ben ik er ook wel klaar mee maar ik kan het niet laten. Als ik moet urineren geef ik er stiekem een zwengel aan. Kan ik nu het beste mijn penis verstoppen ? Hoe verstop ik deze dan het beste zodat ik m zelf niet meer vind ?

      (Hoe krijg je het toch telkens voor elkaar om van die vage topics te starten ? Zou haast denken dat je aan het trollen bent..)
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
        Ik heb dat met masturberen, ik begon er redelijk vroeg mee, rond mijn 12de levensjaar. Eerst dagelijks maar na een tijdje meerdere keren per dag. Nu ben ik er ook wel klaar mee maar ik kan het niet laten. Als ik moet urineren geef ik er stiekem een zwengel aan. Kan ik nu het beste mijn penis verstoppen ? Hoe verstop ik deze dan het beste zodat ik m zelf niet meer vind ?

        (Hoe krijg je het toch telkens voor elkaar om van die vage topics te starten ? Zou haast denken dat je aan het trollen bent..)


        Compleet stoppen zonder operatie gaat niet lukken. Wat bij mij goed helpt is om onder mijn onderbroek een Borat string te dragen. Dit ontmoedigd het zwengelen ontzettend aangezien je niet zomaar overal je string kan uit trekken. Hoop je hiermee geholpen te hebben. Hou je sterk man en geef nooit op! Een foto van je overgroot oma in je portemonnee voor noodgevallen!
        XweMTUP.jpg


        Oh en stoppen met roken? Maten van me gingen vapen en de hoeveelheid nicotine langzaam afbouwen. In 1x stoppen is zeldzaam.
        Last edited by Helemaal Top; 10 March 2018, 13:38.

        Comment


          #5
          Als je gestopt bent met roken, niet blowen met tabak. Zo ben ik terug verslaafd geworden aan sigaretten.

          Stoppen met roken viel me heel zwaar. Ik had me 3 dagen opgesloten, afgezonderd van de wereld en de muren opgelopen. Letterlijk tegen de muren aan lopen, ijsberen, woelen, zweten, ...
          Na enige tijd begon ik van sigarettengeur te walgen. Ik kon zelfs niet meer dichtbij rokers staan. Het drong te neig in mijn klederen en rook het eens zo hard als niet roker.

          Maar toen ik terug begon met blowen met een joint (tabak en wiet joined) was ik diezelfde dag terug verslaafd aan sigaretten.
          Als het mij opnieuw lukt ga ik uitsluitend wiet in een verdamper en bong gebruiken. Geen nicotine meer.

          Comment

          Bezig...
          X