Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pure sativa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pure sativa

    Korting op 420shop
    Hey hoi,

    Dit is mijn eerste post hier. Zal me drek even voorstellen, ik ben Brammemans, onlangs 18 geworden, en rook ongeveer eens in de week wat wiet. Dit doe ik altijd zonder tabak, omdat ik daar heel misselijk van wordt en ik sowieso geen voorstander van roken ben.

    In het begin moest ik altijd extreem veel lachen; uren lang aan een stuk door. De laatste tijd echter vind ik het niet meer zo leuk: ten eerste krijg ik geen lachbuien meer, maar nog belangrijker; ik wordt altijd heel moe en kak voor de avond over is in slaap. Ik slaap overigens voldoende.

    Ik denk dat dit komt omdat het altijd wiet is waar indica aanwezig is. (White widow, amnesia haze, Buddha Tahoe zijn de meest recente soorten). Daarom wil ik een pure sativa. Ik kan op internet wel opzoeken welke soorten goed zijn enzo, en daar heb ik wel wat leuke dingen gezien zoals Laughing Buddha of Chocolope, maar ik denk niet dat ik daar aan kan komen. Ik woon in Veghel, en kom eigenlijk nauwelijks in Eindhoven of Den Bosch. Ik laat het meestal door n vriend halen die in Eindhoven op school zit.

    Nu is het probleem dat ik niet weet waar ze pure sativa hebben. Volgens mijn vriend hebben ze vooral 60-40 of in bijzondere gevallen 70-30 (verschilt per week), maar nooit een 90+ sativa waar we van weten. Er zijn natuurlijk zo veel shops, en we hebben geen tijd om ze allemaal af te speuren.

    Gaat pure sativa roken mijn moeheid probleem oplossen en meer lachkick geven? Zo ja, waar kan ik hieraan geraken? Is dit heel veel duurder dan normale haze oid?

    Groetjes,
    Brammemans.

    #2
    ykh243m16d8z.jpg

    Ken geen coffeeshops in jouw omgeving maar je zou kunnen navragen of ze sativa dominante soorten hebben. In Amsterdam kan je wel makkelijker aan sativa soorten geraken.
    Last edited by ganjagast; 17 April 2018, 13:21.
    Ad usum proprium!

    Comment


      #3

      Ze hebben toevallig deze week Strawberry, die ga ik maar eens proberen. Die is 70-30 vgm. Als dat nog niet het gewenste effect heeft zal ik toch echt ergens pure sativa vandaan moeten zien te toveren.

      Hoe zit het met Hasj? Wordt je daar minder moe van dan van wiet of is het vergelijkbaar? Ik heb wel een paar keer hasj gehad, maar dat was een soort die erom bekend stond dat je er meteen van in slaap valt.
      Last edited by QnQ; 17 April 2018, 18:34.

      Comment


        #4
        Is en blijft een beetje lastig eerlijk gezegd. Bij de een valt het anders als bij de ander, Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik ook goed lui word van een sativa soort en actief word van een indicaatje. Hasj staat er wel bekend om voor zijn kalmerende effecten dus kan goed wezen dat je er "moe" van wordt. Vraag anders bij de shop welk soortje een wat cerebrale actieve high geeft dus meer sativa bevat. Haal twee , drie soorten en probeer uit welk het beste bij je past..
        Ad usum proprium!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
          ykh243m16d8z.jpg

          Ken geen coffeeshops in jouw omgeving maar je zou kunnen navragen of ze sativa dominante soorten hebben. In Amsterdam kan je wel makkelijker aan sativa soorten geraken.
          Geweldige foto

          Comment

          Bezig...
          X