Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen relaks gevoel na blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geen relaks gevoel na blowen

    Korting op 420shop
    Ik word dus niet relaks meer als ik blow, onrustig in mn hoofd en mn ademhaling is erg traag en zwaar.Rook ook maar zelden trouwens. Vroeger wel veel gerookt zonder problemen. Als ik een pilletje op heb dan is het wel lekker en valt het wel goed....kent iemand deze ervaring?

    #2
    Re: Geen relaks gevoel na blowen

    Lig er aan wat voor pilletje je bedoel natuurlijk.
    Dat je geen relaxt gevoel meer krijg bij je jointje komt waarschijnlijk om dat jij meer verwacht dan alleen stoned zijn
    Stond zijn is relaxt op de bank met filmpje iets lekkers te eten en drinken.
    Een pilletje is wel heel iets anders ... welk gevoel wil je ??

    Groetjes bella
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Geen relaks gevoel na blowen

      Bedoelde als ik een pilletje op heb ervaar ik het blowen beter. Geen onrustig gevoel..

      Comment


        #4
        Re: Geen relaks gevoel na blowen

        Tsja kdenk dat het verstandig is om te stoppen met die pilletjes van je ipv met blowen aangezien je exsmoker heet...of kap met beiden...van pillen word je druk en onrustig vooral als je niet hebt geslikt dat zijn gewoon verslavingsverschijnselen en pillen fokken je hartslag op en shit,dus als je al para bent en onrustig bent ga dan niet blowen aangezien het een gevoelsversterker is....en daarbij blowen is niet goed
        mijn advies kap met harddrugsgebruik en als je daar maandje of wat vanaf bent,lees niet meer verslaafd (lichamelijke verslaving dan) en rook dan Es een jointje of stop met al die dingen is tbeste maar als je dan toch moet kiezen is een jointje op z'n tijd toch een stuk minder schadelijk voor je gezondheid en je sociale maatschappelijke leven...eventueel vaporisen stop je ook nog Es' met roken
        pz

        Comment


          #5
          Re: Geen relaks gevoel na blowen

          Ik ben net zo anti harddrugs als ik pro-cannabis ben
          1

          Comment


            #6
            Re: Geen relaks gevoel na blowen

            Nou das niet helemaal waar als ik een pilleke neem xtc bedoel ik dan dan word ik heel rustig en ontspannen en rust gevoel in mijn hooft
            Maar ik heb ADD dus bij mij werk het allemaal anders.
            Als je een pilletje neem en daarna een jointje dan voel je de joint heel heftig maar dat komt meer door dat je al in een stemming ben van de xtc
            en die joint versterkt het gevoel wat je dan hebt.
            Een joint kan goed werken ook voor jou als je het ineen rustig situatie neem en rust en ontspanning verwacht.

            groetjes Bella
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Geen relaks gevoel na blowen

              Gewoon kappen met harddrugs
              gebruik niet proclameren tis troep synthetische rotzooi
              dit is een cannabis forum laten we pillen coke en andere drugs niet op hetzelfde Nivo als cannabis zetten

              Comment


                #8
                Re: Geen relaks gevoel na blowen

                Ga ik mee akkoord Floeperd.
                Ik heb vrienden die net als jij jet chill gevoel niet meer hadden bij het blowen. Ze zijn er dan pilletjes bij gaan doen en geloof me, die gasten zijn niet meer te herkennen :s Ze zijn gratemager, hun kaaklijn is vervormd en zo :s
                Je kan zeggen wat je wilt, maar je zag dat niet aan hen dat ze blowden. Nu met die pillen doet hun blik me meer aan een zombie denken.
                Het is echt vergif jongen. Je doet natuurlijk wat jij wilt, het is jou leven
                Last edited by r3inhout; 15 August 2010, 12:02.

                Comment


                  #9
                  Re: Geen relaks gevoel na blowen

                  Volgens mij blazen jullie het iets teveel op.Heb hooguit 3 tot 4x afgelopen jaar iets uitbundigs gedaan zegmaar. Daarvoor 10j niks. Maar goed gewoon het gevoel wat ik vroeger had met blowen, lekker ontspannen verstand op nul is er niet meer bij op 1 of andere manier..en dat was ook toen ik stopte 10j terug en nu als ik nog zo alleen maar iets rook. En roken doe ik ook maar 1x per maand ofsow..

                  @ Bella, snap wat je bedoelt.

                  Comment


                    #10
                    Re: Geen relaks gevoel na blowen

                    Oke Ex smoker.
                    Laat het blowen gewoon voor wat het is waarschijnlijk heb je het ook niet meer nodig
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Geen relaks gevoel na blowen

                      hi ex smoker
                      welke wiet rook je?
                      kan zijn dat een ander soortje wel het effect geeft wat je zoekt

                      Comment

                      Bezig...
                      X