First Time

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HCH
    Retired
    • Jun 2010
    • 14

    #1

    First Time

    Korting op 420shop
    Ik ga voor eerste keer zelf wiet halen etc.
    Heb weleens geblowd, maar dat was met spul van iemand anders.
    Mijn ouders zijn weekje op vakantie

    Wil Spacake maken (hasj+wiet)
    en wil zelf paar gaan draaien.

    Nou is mijn vraag wat heb ik hiervoor nodig,
    Hoeveel gram hasj/wiet voor spacecake en welke soort
    en welke is het meest geschikt om mee te draaien (voor beginner, en hoeveel)?

    Alvast bedankt,
  • biggie
    Expert Stoner
    Member
    • Aug 2010
    • 75

    #2
    Re: First Time

    probeer eerst eventjes wat te draaien met alleen shag en een tip in lange vloei anders zit je gelijk te kloten met je wiet. dan wen je gelijk even aan de langere vloei en daarna als je dat een beetje kan ist een kwestie van wiet erin. wietsoort maakt niet zoveel uit. vraag even bij de shop welke niet zo heel sterk is aangezien je ?begint?. en dan laat het je smaken
    So high, I can't come down.

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: First Time

      Wil je een spacecake bakken, hasj brownies maken, of een ander recept met wiet maken? Kijk naar bestaande recepten of plaats je eigen recept en vertel over je ervaringen!

      Comment

      • HCH
        Retired
        • Jun 2010
        • 14

        #4
        Re: First Time

        Ok dankjewel, zal ff kijken dan.
        Laat nog wel weten hoe het heeft gesmaakt

        MVG

        Comment

        • HCH
          Retired
          • Jun 2010
          • 14

          #5
          Re: First Time

          Vandaag even dingetjes gehaald, en eentje gedraaid met alleen shaq en lange vloei.
          Heb hem half opgerookt, daarna zwaar misselijk en na 5 minuten kotsen.
          Heb alweer jaartje niet gerookt, niet echt lekker begin

          Iemadn een idee van hoe dit komt?
          Last edited by HCH; 17 August 2010, 20:37.

          Comment

          • sukkeltje
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2010
            • 153

            #6
            Re: First Time

            teveel erin lijkt mij

            rustig aan heb je meer aan

            heb 15 jaar grammen per dag gerookt 3 jaar gestopt toen maar een joint gedraaid zoals ik altijd deed en hetzelfde probleem

            Comment

            • HCH
              Retired
              • Jun 2010
              • 14

              #7
              Re: First Time

              Had er geen wiet in gedaan voor de duielijkheid

              Ga zo weer een poging wagen

              Comment

              • tumble trimmert
                Banned
                • Mar 2010
                • 3610

                #8
                Re: First Time

                komt door de nicotine in de tabak.is veel schadelijker dan puure wietroken.maarja accijns he

                Comment

                • HCH
                  Retired
                  • Jun 2010
                  • 14

                  #9
                  Re: First Time

                  Ok, gaat nu veel beter

                  Ga vanavond eentje roken, rollen ging best aardig

                  Comment

                  • HCH
                    Retired
                    • Jun 2010
                    • 14

                    #10
                    Re: First Time

                    Heb er gisteren eentje opgestoken met maatje van me,
                    Moet zeggen dat ik wel wat voelde, maar was niet echt stoned ofzo, moet ik er nu volgende keer meer indoen?

                    Heb white widdow erin gedaan

                    MVG

                    PS: had gisteren nacht hele rare druk op me borst als ik adem wilde halen, heeft 1 uurjte aangeouden ongeveer, (neem aan dat dit niets met roken etc te maken heeft of wel?)
                    Alvast bedankt

                    Comment

                    • Hogger
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 31

                      #11
                      Re: First Time

                      Spacecake kan je ergens op jointjedraaien denk ik wel vinden, maar voor je gedraai zeg ik gewoon oefenen met alleen tabak (shag of sigaret) en tip natuurlijk en gewoon tot je het door heb en daarna met wiet erbij proberen. zorg dat je wel iets heb om het mee op te vangen want er valt nog wel is wat uit

                      Rust

                      Comment

                      Bezig...