Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rol techniek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    rol techniek

    Korting op 420shop
    beste mensen,

    ik ben net een beginnende wiet roker (met ervaring van broers) en ik ben totaal niet goed in het rollen van een joint. ik was op een site aan het kijken voor hulpstukken voor het draaien van een joint. daar kwam ik uit op de rolemate. dat is een apparaatje in de vorm van een joint waar je een vilje omheen kan leggen zodat je een lege joint krijgt. daar prop je een tipje in en je wiet/tabak. ik heb dat ding na gemaakt maar dan niet van metaal maar gewoon met papier alsof ik een blaaspijp pijl draaide uit mijn vroegere jaren. is deze techniek goed genoeg om er mee door te gaan of zal ik er mee stoppen en hard gaan oefenen om 'nomaal' een joint te leren draaien?

    greets
    ik ben maar nog het begin...

    #2
    Re: rol techniek

    probeer het maar op de normale manier is echt niet zo moeilijk

    Comment


      #3
      Re: rol techniek

      Dit heb ik ook zeer lange tijd gedaan, zeker aan te raden!
      Maar na een tijdje waagde ik af en toe een poging om er een uit ''de losse hand'' te draaien, probeer dit ook eens zou ik zeggen!

      Comment


        #4
        Re: rol techniek

        heb het vanaf het beging met de hand gedaan en ben er best handig in geworden gewoon veel draiaen dan komt het wel goe
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...0-mooi-Jointje

        mzzl
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

        Comment


          #5
          Re: rol techniek

          ja joosie
          als ik aan mijn beginperiode denk, begin ik spontaan te lachen
          had gewoon een klein rollertje voor stickies
          daarmee is het begonnen
          oefening baart kunst en dat is ook zo
          gewoon blijven proberen en op een dag gaat het vanzelf

          Comment


            #6
            Re: rol techniek

            dank je wel allemaal voor jullie feedback! is zal zo af en toe even proberen om 'gewoon' te draaien en als het niet lukt draai ik hem om 'mijn' techniek nogmaals danku!
            ik ben maar nog het begin...

            Comment


              #7
              Re: rol techniek

              Hey Joosie1234, weet niet of je de joint draait van de inhoud van een sigaret, maar anders moet je het eens proberen met shag. Mijn ervaring is dat dit een stuk gemakkelijker gaat.
              Succes
              Alles begint bij jezelf...........

              Comment


                #8
                Re: rol techniek

                hahaha dit is nog van een paar maanden geleden... maakt niks uit...

                ik heb het nu aardig onder de knie, ik draai nu soms ook wat 'speciale' joints zoals een tulp ofzo... maar meestal een gewone!
                (best vaak ook inside out, lukt niet altijd maar als ik de tijd heb doe ik wel)

                EDIT:

                ik Draai gewoon met een inhoud van een sigaret, vind zo een pakje met sjag maar onhandig om mee te nemen, pakje sigaretten is kleiner en makkelijker...
                ik ben maar nog het begin...

                Comment


                  #9
                  Re: rol techniek

                  Shit, helemaal niet op gelet.........hahaha, maar je bent een stuk verder als mij wanneer je een tulp kunt draaien..Ook handig voor moederdag i.p.v. echte bloemen...hahaha
                  Alles begint bij jezelf...........

                  Comment


                    #10
                    Re: rol techniek

                    is niet zo heel erg moeilijk hoor! als je HIER even kijkt zie je hoe het moet, maar dan als steeltje gebruik ik een stukje stevig papier zoals het karton van de verpakking van je vloeitjes... maar ik dan vast met een klein beetje plakband in en midden. en roken maar!
                    ik ben maar nog het begin...

                    Comment


                      #11
                      Re: rol techniek

                      zal ik even bekijken.
                      bedankt
                      Alles begint bij jezelf...........

                      Comment

                      Bezig...
                      X