Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis en dromen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis en dromen

    Korting op 420shop
    Beste blowers,

    Ik vroeg mij af of jullie wel eens dromen.
    Ik hoor van veel mensen dat ze niet meer dromen door cannabis gebruik.
    Dus dromen jullie wel eens? En dromen jullie minder na het blowen?

    Groet
    Wietmann

    #2
    Ik blow PUUR en alleen zodat ik NIET droom/nachtmerry Ptst
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Ik droom sinds een jaar wel weer, altijd nachtmerries, ben er echter niet meer huiverig voor. Ik paf wel een hoop weg, een voordeel en nadeel van eigen kweek, dus gewenning zal er zeker mee te maken hebben..

      Comment


        #4
        Ik droom nog wel met regelmaat, vaak zijn het dan dromen die zo realistisch leken te zijn dat als ik wakker word er van baal. Probeer dan weer verder te slapen Nachtmerries heb ik niet, sinds dat ik was begonnen met blowen heb ik geen nachtmerries meer gehad.
        Ad usum proprium!

        Comment


          #5
          belladonna Ik ben ook begonnen met blowen om nachtmerries te voorkomen maar al snel werd dat ook recreatief. Dromen doe ik tegenwoordig zelden tot nooit, als ik een paar dagen niet rook, bijv. op vakantie, dan komen de dromen/nachtmerrries binnen een dag of 2 terug.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Yep, herkenbaar, droom zelden als ik voor het slapen blow. Niet dat ik last heb van nachtmerries, enkel als ik weer eens stop met blowen droom ik een paar dagen intens tot het weer normaliseert. Dat mensen met PTSS baat hebben bij dit effect geloof ik graag.

            Comment


              #7
              Ik sliep altijd slecht.. En als ik sliep waren het de dromen die dat af en toe nog vervelend maakte.
              Nu geen last meer van .... Probleem was dat het zo realistisch was dat ik er soms de hele dag last van had.
              Nu droom ik volgens mij niet of nauwelijks

              Comment


                #8
                Dat realistisch dromen zeg maar nachtmerries en er vervolgens de hele dag door in blijven hangen dat is zo uiitputtend. Ik heb veel medicijnen geprobeerd om zonder nachtmerrie te kunnen slapen dat zelfs de huisdokter me aanrade om terug te gaan blowen.
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Ik droom elke nacht maar ik blow niet :p
                  Toen ik nog wel met regelmaat blowde was dat inderdaad minder.

                  Ik vindt dromen trouwens echt geweldig ook de minder leuke dromen geniet ik toch stiekem wel van en soms eet ik expres een blok chocolade (45%+cacao) om lekker onrustig te dromen.

                  Gisteren voor het eerst in een lange tijd weer wat gerookt, alvast een proevertje van de Dinamed auto CBD plant die ik heb staan (takje was per ongeluk afgebroken) en gewoon weer gedroomt.

                  Telt het roken van een soort met <0,8% THC eigenlijk als blowen?
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                  Comment


                    #10
                    Nee, niet echt dromen.
                    Ik rook alleen in de avond maar in bed als ik nog wakker ben dan denk ik vaak
                    aan dingen van vroeger die ik letterlijk voor me zie..........

                    Comment


                      #11
                      Als ik te lang in bed blijf liggen (uitslapen) dan beginnen de dromen.
                      Ik ben al half wakker en kan mijn dromen sturen. Lucide dromen. Laat mij maar uitslapen af en toe. Echter als een film.

                      Wanneer een dagelijkse blower stopt met gebruiken zal hij/zij de eerste weken te maken krijgen met zeer realistische dromen/nachtmerries. De GGZ propt stoppende blowers daarom vol met een antipsychoticum voor het slapen gaan. Dat remt de fantasie en je wordt er 'stoned' van. Lekker detoxen, Maar niet heus.
                      Ondertussen heb ik tijdens mijn laatste sessie 5x dezelfde jaap van een stekelbaars uit het kanaal gejast.
                      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                      Comment


                        #12
                        Wellicht slaap ik wel gewoon teveel uit xD
                        Het meeste dromen gebeurd inderdaad 's ochtends en helemaal als ik de wekker gezet heb en dan uit druk en weer verder ga slapen
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                        Comment

                        Bezig...
                        X