Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VIE Vaporizer: help! Stoppen met tabak; moeite puur dampen, mixen met kruid?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    VIE Vaporizer: help! Stoppen met tabak; moeite puur dampen, mixen met kruid?

    Korting op 420shop

    #2
    Stoppen met roken en jointjes roken met tabak gaat inderdaad niet goed samen .
    Stop je met roken ga je ineens meer jointjes roken met tabak en andersom ook
    Zelf ben ik hier jaren lang mee aan het worstelen geweest en als ik stopte met sigaretten roken dan ging ik 2 keer zoveel blowen .

    Ik geloof er niet in dat je verslaafd ben aan de nikotine maar meer aan de handeling je heb dan ook geen pleisters of naaldjes in je oren en andere onzin nodig, je moet het >>>willen<<< dat is het belangrijkste.
    Vaporizen is echt iets waar je aan zal moeten wennen en is totaal anders dan een lekker jointje roken
    Het mixen van bepaalde kruiden als shagvervanger maakt het er ook niet lekkerder op en volgens mij ook niet echt gezonder alles wat je verbrand en inhaleert is natuurlijk niet goed .

    Het lekkerste is nog gewoon pure jointjes draaien , gewoon kleintjes met kleine vloei .
    en heb je zin in hash dan maak je een mixje met wiet en hash of je rookt een pijpje .

    En denk je hier kunnen mijn longen niet tegen ga dan is expirimenteren met hoe strak je je stickies draait en hoe fijn je je wiet grinded
    Hiermee kan je zelf bepalen wat de impact is tijdens het inhaleren .

    succes

    Comment


      #3
      Nonsense Dit is inderdaad waar wat je zegt! Echter is het verdampen van kruiden/wiet toch wel echt minder schadelijk dan het roken wiet/hasj in een joint. Bij de damp komen er geen kankerverwekkende en schadelijke stoffen vrij. Zolang ik mijn wiet en hasj in een jointje blijf rollen en oprook zal ik deze stoffen dus alsnog tot me nemen; iets wat ik dus graag niet meer wil.

      Om het af te bouwen zal ik het inderdaad een wat minder schadelijke oplossing zijn dan het roken met tabak; echter ben ik echt opzoek naar een oplossing waardoor het vaporizer iets aantrekkelijker voor me wordt. Graag zou toch volledig willen kunnen overstappen naar het dampen.

      Comment


      • Nonsense
        Nonsense commented
        Editing a comment
        Je heb gelijk het vapen zal altijd minder schadelijk zijn als het roken
        zelf kon ik niet aan vapen wennen en ben ik puur gaan roken na het stoppen met tabak

        Eens in de zoveel tijd stop ik ook met pure stickies als het weer teveel word en dan neem ik voor het slapen gaan een wietkoekje
        Mischien iets voor jou koekjes of spacecace zo word je toch stoned en rook je niet meer.

        succes

      #4
      Dat type vaporizer is gewoon van te lage kwaliteit om echt aangenaam te zijn. Vergelijkbaar met de flowermate die ik heb, smaakt ook niet top. Ik zou zeggen probeer is de volcano, als dat niets voor je is dan kan je zeggen dat vapen niks zal worden, wat je er ook mee zult doen. Wereld van verschil onderling. Hij is niet goedkoop, maar wel zijn geld waard.

      Comment

      Bezig...
      X