Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sommige mensen sterkere wiet nodig?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sommige mensen sterkere wiet nodig?

    Korting op 420shop
    Beste blowers,

    Ik ben een beginnende blower.
    Ik had CBD wiet gekocht en ketema hasj.
    Echter merkte ik van de CBD wiet bijna niks.
    En de ketema hash was voor mij ook zeer licht.

    Klopt het dat sommige mensen gewoon sterkere wiet nodig hebben om high/stoned te worden dan anderen?


    Wietmann

    #2
    Ja dat heeft te maken met je lichaam resistentie.

    White whidow en alle andere witsoorten moet ik niks van weten want dat is geldverspilling voor mij.

    Een cbd joint is wel leuk om daarna een goeie haze te roken. Zo 1keer per maand ofzo anders ga je je weer kapot roken aan cbd om hetzelvde effect te krijgen van haze x cbd


    Mm er zal beslist iemand zijn die wat het beter kan uitleggen. Ik ben net wakker.

    fijne dag allemaal

    Comment


    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Resistentie is een immunologisch proces. Dat is 100% afweersysteem. Cannabistolerantie daarentegen, heeft te maken met de lichamelijke gevoeligheid voor de stof.
      Ik weet dat er een tijd geleden, dan hebben we 't over meer dan 5 jaar terug, mensen waren die beweerden dat het immuunsysteem een rol speelt bij het effect ervaren van cannabis. Nu is het zo dat cannabinoiden effect hebben op het immuunsysteem, maar dat heeft gelukkig niets te maken met hoe men het effect ervaart. Dat zijn twee onafhankelijke systemen, de ervaring/tolerantie is om het breed te zeggen 'zenuwtechnisch' en een immuunreactie/resistentie is om het breed te zeggen 'bloedtechnisch'.

      Met als uitzondering: cannabisallergie, waarbij het lichaam actief de cellen doodt die cannabinoiden hebben opgenomen, vergelijkbaar met coeliakie. Dat is echter nogal zeldzaam. Voor zulke mensen kan cannabis dodelijk zijn.

      Ik vermeld 't maar effe, voordat oude fabels straks weer een heel eigen leven gaan leiden.

    #3
    Cbd is ook niet om stoned van te worden.

    Iedereen wil tegenwoordig cbd maar niet iedereen weet waarom
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4

      Comment

      Bezig...
      X