Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruikt bio wiet anders?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ruikt bio wiet anders?

    Korting op 420shop
    Hi forumlede,

    Soms haal ik wel in de koffieshop bio wiet "zo noemen ze het in iedergeval". Het valt mij vaak op dat dit toch anders ruikt en een ander structuur heeft. De high of stoned is het zelfde voor mijn gevoel.
    Nu heb ik mijn wietje lekker laten curen en ik ruik er vaak aan, maar het valt mij toch ook op dat dit anders ruikt dan veel in de shop, wat meer natuur zeg maar.

    Mijn vraag is dan ook, klopt dit? Ruikt wiet dat puur buiten zonder extra stoffen en gedoe anders ruikt? Of zit dit gewoon in mijn hoofd?

    Alvast bedankt voor het lezen Fijne avond

    #2
    Er is geen keurmerk voor wiet, dus allemaal onzin. Je bent afhankelijk van wat de kweker je zegt dat het is. Zolang je geen pesticiden gebruikt kweekt iedereen hier biologisch. En aangezien de meeste broodkwekers beestjes in huis halen en hun oogst niet om zeep willen zien is dat twijfelachtig. Tenzij ze met zaad werken en gezond verstand hebben. Wiet die buiten gekweekt is, zonder extra's, daarvan denk ik niet dat een coffeeshop die in huis haalt, maar ik ben er nog nooit geweest dus dat ik maar een gok. Maar aangezien er 9 op de 10 toprot in komt... Of het moesten autoflowers zijn. Vorige zomer kon het.

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        In Amsterdam ken ik trouwens wel een shop die buitenwiet verkoopt. Solo is de naam. volgens mij heette de strain als ik het me goed herrinner agent orange. was wel echt een lekker wietje.
    Bezig...
    X