Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alternatief voor tabak?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    alternatief voor tabak?

    Korting op 420shop
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte tabaksvervanger voor m'n jointjes. Laatst spliff mix geprobeerd (geen idee welke kruiden erin zitten, maar je kan er ook thee van trekken) maar ik mis daarin echt dat hijs-effect, en dat je de damp door je mond voelt gaan zoals met tabak. Ik geloof niet dat ik de nicotine mis, maar eerder de dikkere damp?

    Wat is jullie favoriete tabaksvervanger waarvan je het verschil met tabak nauwelijks merkt?


    #2
    Ik rook puur, damp zat

    Kwam toevallig een tijdje geleden deze video tegen.
    Commercieel, maar die kruiden kun je natuurlijk ook zelf kweken.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Puur roken , dikke damp en lekker kneiter

        Comment


          #5
          Ik rook geen tabak maar wil ook genieten van hash wat niet in de vaporizer gaat na wat getest te hebben is.
          De spliff mix herbal (indian elements) vindt ik het beste, als tweede knaster de rode

          Comment


            #6
            Ik rook wiet tegenwoordig zelf eigenlijk altijd puur en meestal met een bong.

            Maar als je toch een jointje met tabak wil roken, dan is misschien een actieve kool filter tip iets voor je. Die filteren slechte zooi uit de rook. Het proeft ook veel fijner vind ik. Bestaan meer soorten, maar ik kocht deze altijd bij Waterpijp-bong.nl
            De Tune Activ Charcoal Filters zijn de beste actieve kool filtertips op de markt, die een joint te gebruiken zijn. In tegenstelling tot traditionele actieve koolstof filters, hebben Tune actieve koolstof filters een speciale dop op het einde die niet verstopt zal raken en voorkomt dat je kleverige teer in je mond krijgt, zelfs als je deze in een joint gebruikt!

            Comment

            Bezig...
            X