Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De smaak van wiet zonder wiet te gebruiken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De smaak van wiet zonder wiet te gebruiken

    Korting op 420shop
    Beste,


    Mijn verhaal is als volgt. Ik heb vanaf mijn 16e tot aan mijn 30e altijd geblowd, vond het heerlijk. Nu heb ik enkele jaren geleden een ernstig ongeluk gehad waardoor ik een hersenbeschadiging heb opgelopen. Helaas krijg ik nu van alle wiet, hash, alcohol etc.. direct migraine aanvallen en dus knallende koppijn. Ik mis de smaak van wiet behoorlijk. Hebben jullie tips waardoor ik wel de smaak van wiet kan proeven (van sigaretten heb ik nergens last van) maar niet de effecten van THC ervaar waar ik dus direct klachten van krijg?

    p.s. wist eigenlijk niet in welk onderwerp deze post moest plaatsen.

    #2
    Hmmmm... hi en welkom op JD!

    tja vapen misschien? Maar dan proef je niks..
    word wel knetter...
    is het van het stoned worden of van de rook zelf?
    je kunt wel tabak roken zonder hoofdpijn?

    tja cbd soortjes? Geen idee... je kunt het bij betere shops wel kopen.

    veel succes met alles
    Gz Ricky

    Comment


      #3
      Er zijn verschillende cbd soorten te krijgen in de vorm van zaden. Check naar eens wat zadenbanken. Zou zelf niet weten waar je de wiet zelf zou kunnen kopen. Mischien smartshop.

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Dit wou ik ook al commenten maar jij was mij voor
        Maybe kan je cbd wiet krijgen via cannbis social clubs?
        bijvoorbeeld via https://www.suvernuver.org/ Van Rinus Beitema? Eigenlijk alleen voor medicinale doeleinden... maarja.

      #4


      Comment


        #5
        CBD Wiet kan je online bestellen in het buitenland, zijn diverse shops die het opsturen naar NL.

        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
          CBD Wiet kan je online bestellen in het buitenland, zijn diverse shops die het opsturen naar NL.
          Kan je daar adres van geven of mag dat niet?

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Google is je vriend, buy cbd weed online. Maar een vb is www.legalweed.it

          • kustbeest
            kustbeest commented
            Editing a comment
            heel veel vape shops in belgie bieden cbd wiet en olie aan als je de raw cbd olie neemt, die proeft naar wiet en cbd bloemen in verschillende strains te verkrijgen(die wel lekker smaken tbh)

          #7
          In mijn omgeving verkopen ze cbd hasj (zeker) en wiet (niet zeker van) in de shop...
          het is zeker te krijgen!

          gz Ricky

          Comment


            #8
            Je kan in Nederland ook gewoon cbd wiet kopen.
            Kwestie van even googelen en je weet alles.

            Wat je op straat koopt als cbd-wiet kun je beter van wegblijven.
            Je weet niet zeker wat je koopt, en da's niet handig als je zo'n extreme reactie krijgt.

            Wil je zelf kweken dan is Futura misschien wat, of iets met echt laag THC, en een stuk hoger CBD, zoals bijvoorbeeld Therapy.
            Jammer dat het te laat is om buiten te gaan beginnen, anders had je zonder al teveel kosten wat kunnen doen.

            Mijn mening is dat je er gewoon van weg moet blijven als je zulke reacties hebt.
            Als je niet zonder kan, ben je gewoon verslaafd (!)
            Maar als je, zoals je zegt, alleen de smaak zoekt, dan kun je bijvoorbeeld eens een shop bezoeken die edibles verkoopt en daar je mandje volladen.
            Vaak kunnen ze je daar goed advies geven over hun producten en er zal er vast wel wat zijn dat de smaak heeft

            p.s. wist eigenlijk niet in welk onderwerp deze post moest plaatsen.
            Het is een vraag over het roken van wiet.
            Dan past-ie in ieder geval niet in "kweken voor beginners".
            Ik zal 'm even verplaatsen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #9

              Comment


              • SweetMango
                SweetMango commented
                Editing a comment
                Aantal jaar terug was er iemand op dit forum die ook Hennep had gekweekt. (Kerel had hennep zaad ipv wiet zaadjes gekocht)
                Toen vroeg die ook of die het kon roken, nou weet ik niet meer wie het was maar igg werd er vermeld dat je aardig hoofdpijn krijgt van het roken van hennep.. Dus als het had gerookt denk ik wel dat je het nog wist
            Bezig...
            X