Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blunt vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blunt vragen

    Korting op 420shop
    moet je voor een blunt speciaal blunt papier of kan je ook gewoon een standaard sigaar pakken?

    en zit der dan nog verschil tussen egte sigaren of van die neppe vanille dinge met filter?

    en bij sigaren welke merken en soorten gebruiken jullie?

    thx alvast
    Last edited by Jointjedraaien; 5 September 2012, 18:12.
    live your life every singel day as you want, you never know when it is the end.

    #2
    Re: blunt vragen

    weet dat er allerlei blunts bestaan met ieder zijn smaakje
    maar geef mij maar een zo zuiver mogelijk vloeitje (liefst ongebleekt)
    en de echte smaak van wiet laten primeren

    Comment


      #3
      Re: blunt vragen

      okey. en weet iemand merk sigaren die je kan kopen die je ook opnieuw kan terug plakken? en die gewoon 'smaakloos' is?
      live your life every singel day as you want, you never know when it is the end.

      Comment


        #4
        Re: blunt vragen

        weedblund.jpg taistick.

        hier staat er ook nog iets over http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...re-blunt-vloei...
        Last edited by monty; 14 October 2010, 10:16.

        Comment


          #5
          Re: blunt vragen

          okey thx maar kan het ook met sigaren open snijden? en welke merken zouden jullie me dan adviseren?
          live your life every singel day as you want, you never know when it is the end.

          Comment


            #6
            Re: blunt vragen

            PhilliesBluntRbow.jpg
            http://www.altadisusa.com/cigar/philliesblunts.asp

            http://smokingwithstyle.com/blunt_rolling.htm


            Last edited by monty; 15 October 2010, 06:47.

            Comment


              #7
              Re: blunt vragen

              okey. maar iemand idee want wij hebben hier geen growshop of coffieshop die blunt vloei verkoopt. welke sigaar zou ik kunnen gebruiken bijv?
              live your life every singel day as you want, you never know when it is the end.

              Comment


                #8
                Re: blunt vragen

                http://gulfwd.com/cigars.html deze bijvoorbeeld een swisher of een white owl naar smaakkeuze maar van orgine gebruik je dus een phillies

                Comment


                  #9
                  Re: blunt vragen

                  ik koop gewoon blunt wraps :p heel wat keus tussen verschillende smaken en het is niet moeilek te rollen

                  Comment


                    #10
                    Re: blunt vragen

                    Comment


                      #11
                      Re: blunt vragen

                      Je kan natuurlijk ook een sigaar uitboren met een boor en dan volstoppen.
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                      Comment


                        #12
                        Re: blunt vragen

                        bluntvloei kan je ook bij de meeste primera's halen
                        als je er eentje in je buurt hebt vraag het daar dan eens
                        zo niet, dan misschien wel bij een andere tabak/sigaren handel ofso van iets soortgelijks
                        ik haal daar ook wel eens longvloei, meestal als ze Long hebben dan hebben ze ook wel Blunt
                        dan hoef je ook niet open te snijden enzo
                        die zijn net als vloei en kun je ook gewoon dicht likken.
                        en die heb je vaak ook in overheerlijke smaken ( purple haze blunt is me favoriet )

                        ik rook zelf meestal geen blunt aangezien je in een blunt vaak geen tabak meer hoeft te gebruiken en je em lekker vol met wiet kan gooien .
                        dus als ik met vrienden rook dan doen we dat meestal ook
                        maar ik heb ook bronchitis dus ik rook ze meestal liever niet puur, dan hoest ik mezelf kapot XD
                        moest er zelfs 1 keertje van kotsen XD was op me 17e verjaardag hahaha

                        in ieder geval , veel succes , hoop dat je wat aan de info hebt

                        Comment


                          #13
                          Re: blunt vragen

                          Bij de shop kan je bluntvloei halen, dichtverpakt.
                          Met een smaak of zonder smaak,
                          ik had een keer blueberry (lekker)
                          Maar die is gewoon dicht, en dan krijg je een stokje erbij.
                          Dan moet je met dat stokje alles erin proppen,
                          Groetjes!

                          Comment


                            #14
                            Re: blunt vragen

                            ik gebruik meestal die blund wraps
                            en anders fhillies haal die meestal hier in de buurt een doos 50 stuks voor 20 eu de orgineele fhillies
                            en dan uiteraard puur,

                            greetzzzz martis

                            Comment


                              #15
                              Re: blunt vragen

                              Ik Haal ook vaak die bluntwraps, zijn meerdere merken sommige zit 1 wrap in sommige 2 of zelfs soms 3, te koop in growshops of "Urban" winkels zoals brittain en dergelijke verkopen ze vaak wel en shops ook wel es, indeed vele smaakjes gaat er wel in zo nu en dan....maar ik dacht ook gelijk aan de goeie oude tijd dat je een Phillies sigaar open moest snijden...en die dingen vind ik bijna nergens meer...en dan wil ik vooral die Phillies sweet da was zon gezoete fakking nice!
                              Maar Goed pz

                              Comment

                              Bezig...
                              X