Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thai Stick maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Thai Stick maken

    Korting op 420shop
    Beste leden,

    ik keek laatst een beetje rond op JD en kwam op het idee om een pure cannabis sigaar te bouwen.
    ik heb een beetje rond gekeken op JD en een beetje gegoogled maar ik kon maar niet vinden hoe ik een Thai stick kan maken. zijn het buds op een stokje ofzo?

    groeten Joosie1234
    Last edited by Jointjedraaien; 13 June 2011, 02:51.
    ik ben maar nog het begin...

    #2
    Re: Thai Stick maken

    Ik zou hier eens beginnen: thai stick.

    Comment


      #3
      Re: Thai Stick maken

      maar daar kan je niet echt goed uit constateren HOE het is gemaakt en hoe ik het zelf zou kunnen doen... ik had die pagina al gezien maar dankjewel voor de moeite!
      ik ben maar nog het begin...

      Comment


        #4
        Re: Thai Stick maken

        This is a Thai stick, it is not a bud, Thai plants grow small, fluffy buds, which are wrapped and tied around a thin bamboo stick
        Lijkt me duidelijk toch ?
        Thai sticks bestaan uit heel erg fluffy kleine budjes, wat met fijn draad om een bamboe stokje gebonden, geduwd, geperst wordt.

        Echte Thai buds zijn klein, hebben open structuur (wij noemen dat fluffy) en hebben vaak zaden, omdat ze erg herma-gevoelig zijn.
        Not my cup of tea. Doe mij maar echte wiet
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Thai Stick maken

          Okee, deze tutorial dan? Stap voor stap... http://www.marijuanagrowing.eu/deadv...cks-t3697.html

          Comment


            #6
            Re: Thai Stick maken

            kijk dat is wat ik zocht! hartstikke dankjewel CatsEye! niet helemaal, maar met een paar aanpassingen zou ik daarmee een thai-stick cannabis sigaar kunnen maken... wat zou ik toch moeten zonder jou?
            ik ben maar nog het begin...

            Comment


              #7
              Hahaha, geen dank *bloost*

              Comment

              Bezig...
              X