Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RAW Six Shooter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    RAW Six Shooter

    Korting op 420shop
    Iemand ervaring met de RAW Six Shooter? En dan het liefst met cones van andere merken? Heb er net 1 besteld voor oud en nieuw met 33 cones dus de jaarwisseling moet goed komen echter in China koop ik 800 cones voor €80 en hier 3 voor €1,95.

    PS voor de nieuwsgierigen: Wij roken met oud en nieuw altijd met de hele straat een joint om 12 uur (paar uitzonderingen daargelaten). Vandaar 33 cones (vorig jaar hadden we er 50 maar die gingen niet eens allemaal op
    Lopend Verslag

    #2
    Geen ervaring mee maar wel leuke straat waar jij in woont!

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Meestal is het idd een leuke straat. Maar de tegenhanger is dat je hier ook om het minste of geringste een molotovcocktail of bakkei door je ruit hebt. Soms zelfs als "geintje"

    • Tsjara
      Tsjara commented
      Editing a comment
      Dat is minder natuurlijk ...

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ach ik denk dat als je nog een jaar 0f 25 bent dat je het hier wel naar je zin kunt hebben. Veel leuke meiden rond die leeftijd en ook de wat "oudere" bewoners zoals ik zijn max 40.

    #3
    Nou ja, omdat iemand de eerste moet zijn. Ik had hem dus besteld en ondanks de feestdagen toch nog binnen net voor oud en nieuw. Ziet er prima uit en vooralsnog lijkt hij zijn werk goed te doen. Ik heb het eerst geprobeerd met 3 joints (meer rook ik er vandaag zeker niet) en zal vanavond dus beoordelen hoe de rookbaarheid is.

    Voor de beeldvorming: kruidenmengsel gemaakt van wiet en shag. 1,5 gram wiet en 3,5 gram shag. (normaal weeg ik dit nooit na maar ja je moet ergens beginnen). Dit goed gemengd en bovenin de sixshooter gestopt. Een paar keer flink op de tafel rammen en...... 3 jointjes liggen klaar. Voelen goed aan, niet te slap maar ook niet te hard. 0,7 gram mengsel bleef over dus voor 3 joint totaal circa 4,5 gram. Dat komt overeen met mijn schatting.

    Attached Files
    Lopend Verslag

    Comment


      #4
      Plezant! Beetje lui. Maar 33 is wel gedoe anders.

      Ik rook puur, stickies met kleine vloei.
      Dat wordt wat vies halverwege vind ik zulke joekels.

      Maar op feestjes ook al aan 20gram sigaren gelurkt.

      veel plezier met de buren!

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik heb puur nu een aantal keer geprobeerd (maar dan wel gewoon als joint in lange vloei) en ik moet zeggen dat ik het begin heerlijk vind maar langzamerhand wordt het steeds smeriger en idd vanaf circa het midden niet meer te doen. Stickies nooit over nagedacht Doe je daar iets van een filter in of hoe werkt dat?

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Kleine vloei, filter en rollen. Mini jointje.

      #5
      Het zal toeval zijn maar de combinatie van 1,5 gram wiet, 3,5 gr shag als mengsel smaakt nagenoeg hetzelfde als de joints die ik normaal met de hand draai. Goede brandbaarheid (was bang dat hij net als een voorgedraaide om de haverklap uit zou gaan), effect prima (je wil niet weten hoe lang ik al met dit bericht bezig ben) en het ziet er gewoon erg prima uit. Smaak van de vloei heb ik buiten beschouwing gelaten, het rookt gewoon erg lekker en merk geen duidelijke verschillen met de mascotte die ik normaal gebruik, misschien een mindere papierlucht. Voordeel t.o.v. normale handgedraaide joint... grotere stukken in de shag gingen normaal best wel eens de joint in, nu niet waardoor geen langzamer brandende stukken ofwel een kaarsrechte verbranding
      Lopend Verslag

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Een grinder Ipie
        Of in de media : een wietmolentje

        Je buurman kan er wel in als je hem eerst in hele kleine stukjes verdeeld

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Dat scheelt weer hij is niet zo groot!

      • Tsjara
        Tsjara commented
        Editing a comment
        Hang de buurman anders 2 weken in je drooghok, verkruimelen zal ie!

      #6
      IMG_0002.jpg IMG_0008.jpg IMG_0009.jpg IMG_0010.jpg IMG_0005.jpg Zo, vandaag de verhoudingen eens anders gelegd. 2,5 gram purple haze, 0,8 gram JPS zwaar. Zeer tevreden over RAW.
      Lopend Verslag

      Comment


        #7
        Mwah, zie net pas de kleurverschillen, gisteren toch iets te veel gerookt
        Lopend Verslag

        Comment

        Bezig...
        X