Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heeft er iemand ervaring met zelf vape liquid maken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heeft er iemand ervaring met zelf vape liquid maken?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Ik heb namelijk een vriendin die in een ander land woont, en door omstandigheden kan ik daar niet blowen. Ik had dus het gedacht om THC vape liquid te maken, maar ik zou toch graag eerst wat meningen horen over mensen die het zelf gedaan hebben. Ik dacht zonder concentraat te werken, aangezien ik zelf geen stijltang heb liggen en geen zin heb om m'n ouders/mezelf op te blazen met zelf BHO te proberen maken, dus ik zou gewoon met buds werken.

    Wat zijn de beste technieken? Ik heb zelf al wat opgezocht, maar wat input van mijn favoriete wiet-community is altijd fijn.

    Hopelijk kan de rest zich evenveel bezig houden met nieuwe wietdingen als ik!
    Stay blessed, never stressed

    #2
    Zo, da's niet zo mooi, dus komende maanden kan je waarschijnlijk niet naar je vriendin ?
    Ahja, vape-liquid maken, daar gaat het over.
    Ik weet er niks van, ik heb dit forum even snel doorgebladerd en kwam deze twee topics tegen met veel info, misschien kan je er wat mee.
    THC E-liquid
    Wat is goede medi wiet?

    HJM is al een paar maanden niet meer aktief op JD helaas. Hopelijk laat die nog eens van zich horen, veel kennis, en zadenmaker.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • CherryPirate
      CherryPirate commented
      Editing a comment
      Hela QnQ, voorlopig al zeker en vast de komende twee weken niet :/ Echt een kutsituatiem we zijn ook net verloofd en ik terug ging beginnen werken. Fuck you COVID-19!

      Bedankt voor de links! Het blijkt toch een beetje een leerproces te zijn als ik het zo zie! Ik denk dat ik toch eens bij m'n zus langs ga gaan om haar stijltang te lenen, nog wel even een goed excuus bedenken. Meer dan genoeg tijd daarvoor allesinds met heel het quarantine-gebeuren. Ik kijk er allesinds al naar uit om opnieuw een kweekverslag te beginnen ergens deze week. Gewoon nog lightmix bestellen en duct tape voor de afzuiging terug aan te sluiten en ik ben er helemaal klaar voor!

      Het gaan deze keer autoflowers van Barney's worden, dus ik ben echt super benieuwd. Ik was echt zo bummed out vorige keer met die RQS zaadjes, maar 120g van 4 plantjes voor een eerste binnenkweek met een niet-zo-fantastisch licht is toch wel best okay!

      Hopelijk is alles okay bij huize QnQ en kan je je goed bezighouden met het forum en de groene dames!

    #3
    Houd er wel even rekening mee dat alle gevallen van fatale longschade n.a.v. vapen in de VS direct of indirect te linken zijn aan het vapen van THC houdende e-liquid.
    Ergens in het productieproces zitten blijkbaar wat addertjes onder het gras, dus niet zomaar ondoordacht even wat in elkaar flanzen.
    Eerste binnenkweek 2020
    Buitenkweek 2020

    Comment


    • CherryPirate
      CherryPirate commented
      Editing a comment
      Hey Gijsch, echt super bedankt voor deze protip, je hebt inderdaad gelijk. Het zou ook niet iets zijn waar ik een gewoonte van maak. Mijn verloofde haar moeder is niet zo'n grote fan van wiet als ik, en al zeker niet van de geur, dus het zou gewoon iets zijn om 's avonds een paar trekjes te kunnen van nemen en lekker zitten buzzen op de sofa. De coils die in de vape gebruikt worden om de vloeistof te verdampen zijn ook niet echt bepaald fantastisch voor de longen, dus ik ga toch eerst wat meer research doen om te kijken wat de "beste" coils zijn.

      Toch wel zeker 2 dingen waar ik rekening mee moet houden!

    #4
    Als je dan toch wilt "buzzen op de sofa" , waarom neem je dan geen edibles? Ff cakeje bakken en gaan!

    Ik heb ooit van een mislukte buitenkweek gewoon ongewogen 2 handen vol fluff door een cakemix gegooid. Achteraf beetje te veel. Na 1 plak 4 uur lang couch-lock imclusief kwijlsliert in de mondhoek. Daarna de cake veilig opgeborgen.

    ​​​​​​ Week later weer een iets kleiner plakje, zelfde effect....mijn toenmalige vriendinnetje heeft de cake toen in de grijze bak geflikkerd. Die zag de grap er niet van in 
    Eerste binnenkweek 2020
    Buitenkweek 2020

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Grote brok rond maken, 2 ballonnen strak er rond, nog een condoom er strak rond en slikken, ten laatste 48 uur later komt ie bovendrijven.

      Of een brok in je mond en bij controle slikken.

    • CherryPirate
      CherryPirate commented
      Editing a comment
      kelderkastje Gijsch Mja dan heb ik de hasj wel, maar dan kan ik het niet roken want dat heeft m'n vriendin haar moeder net niet zo graag hahahahaha

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Krant gaan halen, ommetje met de hond, even achter bier, bloemetje gaan kopen voor schoonmama, ...

    #5
    Je hebt zo'n ding nodig waardoor je niks ruikt :

    @01:45 ongeveer
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X