Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slechtgaan? :p

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: slechtgaan? :p

    been there, done that!

    @pedro iemand lijdt aan schizofrenie en je kan dat niet in verleden tijd zetten..

    ik ben psychotisch geweest en meer. ik reageer niet op andere berichten, omdat dit een behoorlijk moeilijke kwestie is. ik ben 4 maanden psychotisch geweest, daarna 3 jaar niet geblowd totdat het weer slecht ging en ik weer begon met medicatie.

    want laat ik duidelijk zijn als ik geen medicatie slik, wordt ik zo weer psychotisch. als je eenmaal een psychose hebt gehad dan blijf je altijd gevoelig en is goede medicatie het laatste redmiddel.

    on topic: als je geen ervaring hebt met blowen zorg dan dat je altijd chocomel klaar hebt staan, door de stoot aan suikers trekt de bad trip sneller weg en leer ervan.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: slechtgaan? :p

        Oorspronkelijk geplaatst door levibxb View Post
        maar dat kwam van paddo's en xtc ik dacht dat wiet daar onschuldig aan was

        Comment


          #19
          Re: slechtgaan? :p

          @Silas, goed te horen dat jij wel een manier hebt gevonden om de psychose onder controle te houden. Ik schreef 'leed' omdat die vriend nu dood is en dus leidt hij nu nergens meer aan.

          @levibxb, ik wou je zeker niet de stuipen op het lijf jagen. Wou alleen zeggen dat cannabis soms versterkt wat al aanwezig is bij iemand en bij een klein percentage mensen kan dat slecht aflopen (als je 't vergelijkt met hoeveel mensen door alcohol verwoest worden (en heel hun omgeving erbij) dan vervalt cannabis daarbij in het niets maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.

          Geniet nog van de jointjes en het leven,

          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment


            #20
            Re: slechtgaan? :p

            mja om even dara ook iets van uitleg te vragen , het verschil van spacecake en een gewone joint moet toch hetzelfste zijn kbedoel je rookt idd een joint en je eet weed maar et effect is toch hetzelfste ... niet ?

            Comment


              #21
              Re: slechtgaan? :p

              @nicklish: het verschil is dat je bij spacecake moeilijker kan doseren (lees: gemakkelijk overdoseren). Je weet pas een uurtje later wat het effect is. Bij een joint heb je een directer effect waardoor je meer controle hebt.
              The more I see, the less I know, the more I like to let it go

              Comment


                #22
                Re: slechtgaan? :p

                @Barre Je haalt het 1 en ander door elkaar heen. Je kunt een oorlog niet vergelijken met het bericht dat een naaste is overleden. Daarom is een psychose uit den boze, omdat dat een langere tijd van onstabiele tijd vergt. Het symptoom dat jij beschrijft heet PTTS en kan bij iedereen voorkomen in alle maten.

                Het hebben van een psychose betekend niet dat je schizofreen bent, daar is meer voor nodig. Wat je daarna zegt kan ik alleen maar beamen.

                @ perdo sorry, kon ik niet weten.

                @ nick er is een groot verschil tussen blowen of een spacecake eten. de manier van opname in het bloed is bij blowen bijna direct en bij eten kan het wel een half tot een uur duren voordat je enig effect hebt. maak je de fout om meer te eten omdat het niet werkt dan komt het dubbel zo hard aan als je bij 1 plak had gebleven. neem de tijd bij een space cake.

                my 2cents
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment


                  #23
                  Re: slechtgaan? :p

                  @Silas: Er stond in mijn uitleg dat hij zich verhangen heeft dus dat kon je wel een beetje weten...
                  Ik snap wel dat je er over hebt gelezen, ik lees soms ook wel eens over iets
                  The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                  Comment


                    #24
                    Re: slechtgaan? :p

                    Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
                    Het symptoom dat jij beschrijft heet PTTS en kan bij iedereen voorkomen in alle maten.

                    Het hebben van een psychose betekend niet dat je schizofreen bent, daar is meer voor nodig. Wat je daarna zegt kan ik alleen maar beamen.
                    ik ga ervan uit dat je het over het post traumatisch stress syndroom hebt?

                    PTTS(PTSS/PTSD) komt ook in psychotische vorm voor(google PTSD en morisson om hier meer over te lezen). Ik wou er trouwens gewoon op wijzen dat zowat alles een psychose kan veroorzaken en dat dit daarom niet een echt "middel" hoeft te zijn maar dat het ook gewoon door "woorden" kan getriggerd worden.

                    schizofrenie is gewoon een van de psychotische aandoeningen, dit staat zo in de "diagnostic an statical manual of mental disorders", zowat DE richtlijn als we spreken over geestelijke aandoeningen.
                    Last edited by Barre; 30 November 2010, 09:54.

                    Comment


                      #25
                      Re: slechtgaan? :p

                      mja ik heb cake gemaakt maar je hebt er veel mensen die daar van trippen :p en dat gebeurt niet bij mijn cake

                      Comment


                        #26
                        Re: slechtgaan? :p

                        Oorspronkelijk geplaatst door nicklish View Post
                        mja ik heb cake gemaakt maar je hebt er veel mensen die daar van trippen :p en dat gebeurt niet bij mijn cake
                        Tja,
                        mooi verhaal..
                        Ik ben nooit sarcastisch..

                        Comment


                          #27
                          Re: slechtgaan? :p

                          Ben ooit een keer slechtgegaan, vraag me niet hoe het kwam want het was zeker niet de eerste keer of weet ik wat.
                          Ben dan te weten gekomen dat het kwam van de bloeddruk val van al sowieso erg lage bloeddruk ;p.
                          Geen leuke ervaring moet ik meegeven: duizeligheid, extreem zweten, erg warm gevoel, tijdelijke blindheid (dit kwam door mijn lage bloeddruk, maar werd versterkt waardoor het zo'n minuten duurde tegenover de gewoonlijke paar seconden) en ben toen ook gewoon ergens neergegaan zonder waarschuwing. Zag ook groen volgens de andere ;p.
                          Heb het sindsdien nooit meer gehad.

                          Gr. Diff

                          Comment

                          Bezig...
                          X