Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende blower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnende blower

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik wil beginnen met blowen. Ben 18 jaar
    Maar weet niet welke soorten goed voor beginners zijn. Heb iets gevonden over polm hasj en ketama hasj. Of northenlight. Is dit het beste om mee te beginnen?

    #2
    Loop een goeie coffeeshop binnen en vraag het daar.
    Hasj is niet zo geschikt voor beginners, begin met een sativa jointje ofzo, en rook 'm niet meteen helemaal op, maar stop halverwege.
    Dat is ruim voldoende voor een onervaren roker, ik zou haast zeggen rook niet meer dan 1/3 van een joint.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik heb heel vaak meegemaakt dat mensen die voor het eerst blowen er helemaal niks van merken.

      Hoe dit precies zit? geen idee.. Maar het is echt een ding.
      Ik ben er 3 keer uitgerookt door mensen die voor het eerst wouden blowen, en vervolgens helemaal niets voelen.

      Om dan bij de 2e of 3e keer blowen na 3 hijsjes een lachkick van 30 min te krijgen..
      Misschien niet echt een antwoord op je vraag, maar kan handig zijn om te weten .

      En inderdaad wat Q zegt, coffeeshops weten met die vraag wel raad. Dat is immers hun werk he .

      Kan je ook aanraden om niet alleen te gaan blowen. Zorg dat je met 1 of een clubje vertrouwde vrienden bent.
      Het mooie aan een joint in rijstevloei is dat de joint vanzelf uit gaat als je 'm ff laat liggen.

      Ik zou dus inderdaad gewoon 2/4 hijsjes nemen, dan ff 10 minuten wachten of je iets merkt, zo niet? Nog 2/4 hijsjes. weer 10 minuten. enzv..
      Te langzaam beginnen kan gewoon niet!\

      Mocht je de hele avond niks gemerkt hebben, ga dan niet uit wanhoop ineens 3 joints roken ofzo.
      Neem ff een weekje de tijd, en probeer het dan nog een keer.

      Last edited by Nederhigh; 6 July 2020, 22:09.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Hmm, ketema is een pure indica. Of bedoel je de hasj ketema? dat zal wel weer anders zijn. Hebben ze je een voorgedraaide gegeven? Of ga je zelf een poging doen tot rollen? Zo ja, veel succes en veel plezier vanavond!

        #5
        Lijkt het blowen je leuk dat je zomaar wil beginnen?

        Blowen is zeker leuk vooral met vrienden, in het begin heb je de tijd van je leven. Je zal vast een keer slecht gaan maar zolang je bovenstaande tips volgt moet het begin je goed af gaan.

        Havefun

        Comment


        • Rlw
          Rlw commented
          Editing a comment
          Ja ik heb het al ooit eerder gedaan. Maar toen ging het verkeerd omdat ik een hele joint te snel weg rookte. En iedereen in me omgeving doet het dus wilde het proberen

        #6

        Comment


        • Lerrihuana
          Lerrihuana commented
          Editing a comment
          Wordt wel een paar keer oefenen voordat je het onder de knie hebt ook met die roller. Ik weet mijn eerste zelfgedraaide joints nog wel wat een ramp maar wel gelachen

        #7
        Waarom wil je blowen? Ik houd je niet tegen hoor. Een goed koud blikje cola (die met suiker), is lekker. De eerste keer dan.

        Comment


          #8
          Of check youtube even, daar staan 3 megaziljoen filmpjes over hoe een joint te draaien
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #9
            waarom hasj? begin gewoon met een lekkere white widow, pp of jack herrer dat zijn een beetje de standaard beginner soortjes.
            De Bloemen Van Bri

            Comment


            • Rlw
              Rlw commented
              Editing a comment
              Dit gaf de coffee shop me en zei wel een goed begin soortje is

            • Italbri
              Italbri commented
              Editing a comment
              Ja dat begreep ik, mijn vraag was meer bedoelt als waarom begin je met hasj en niet met wiet? Is dat een bewuste keuze?

            #10
            Ik kan wel rollen hoor. Heb vaak voor vrienden gedraaid.

            Comment


            • WittiW
              WittiW commented
              Editing a comment
              Wel een serieuse vraag, waarom? Ik kan dit dan deels invullen door een antwoord wat geaccepteerd wordt, maar ben benieuwd. Waarom wil je eraan beginnen? De eerste reden die je noemt is de meest interessante.

            #11
            Oorspronkelijk geplaatst door WittiW View Post
            Waarom wil je blowen? Ik houd je niet tegen hoor. Een goed koud blikje cola (die met suiker), is lekker. De eerste keer dan.
            Nou ik zie overal mensen in me omgeving het doen en die vinden het geweldig. En je ziet de mensen die het niet geprobeerd hebben en vinden het slecht. Wil me eige ervaringen opdoen hiermee. En eige mening vormen eigenlijk. Snap je beetje wat in bedoel?

            Comment


            • WittiW
              WittiW commented
              Editing a comment
              Ik zie dat je er in ieder geval over nagedacht het

            #12
            Oorspronkelijk geplaatst door Italbri View Post
            waarom hasj? begin gewoon met een lekkere white widow, pp of jack herrer dat zijn een beetje de standaard beginner soortjes.
            Nou ik begon niet persee met hasj. Dit raade ze mij aan. Ondertussen ben ik ook aan het experimenteren. Met White whidow, Jack herrer, Northern light, en lemon haze

            Comment

            Bezig...
            X