Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hempwick

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hempwick

    Korting op 420shop
    Hey iedereen

    Had even een vraagje, weet iemand misschien waar je dit kan kopen? ik zou het namelijk best wel kunnen gebruiken.. bongen, vaporizer(portable dan).. anders heb ik altijd die aansteker gassen binnen..

    hier even een korte beschrijving:

    Beeline is a natural, organic alternative to butane lighters and matches.

    Beeline combines two ancient, renewable resources, hemp and beeswax, for an all-natural, higher quality flame.

    Made from organic hemp dipped in organic beeswax, Beeline is used to light medicinal herbs and pipes, fine cigars, and hand rolled tobacco cigarettes.

    Beeline is the "connoisseurs choice" because it retains high quality flavor.

    Beeline is also easier on the earth and you, it does require an external flame (candles work great when convenient). Lighters also work great, but please let Beeline take the butane hit for you.

    Never inhale butane gas and flint directly from a lighter. Skip the stinky chemicals released from matches altogether.

    All bee line's packs, display boxes and literature is printed on recycled and, or hemp paper.

    Take caution once you ignite your Beeline and ALWAYS SAFELY EXTINGUISH



    hier links uit amerika, maar ik zou het liefst ergens in Europe kopen..
    http://www.thebeelinestore.com/
    http://www.hempwick.com/

    #2
    Re: hempwick

    ziet er handig uit, heb zelf geen idee weer je het kan vinden, maar ik wil er ook wel zo eentje,

    ps: mischien zou je is in de hempmade in leuven kunne kijken. ze hebben daar vooral kleren maar je weet maar nooit.
    pss: anders zal je is naar Nederland moeten rijden. (en dan mag je mij meenemen tbh.)

    later en succes met de examens

    Comment


      #3
      Re: hempwick

      Ik denk als je hempwick wilt gebruiken zodat er geen schadelijke stoffen in je longen komen dat je beter af bent met een gewone aansteker met butaan.
      Als je butaan verbrand komt namelijk alleen CO2 en H2O vrij (en mss nog een heel klein percentage andere schadelijke stoffen die je bij elke verbranding hebt)
      2 C4H10 + 13 O2 → 8 Co2 + 10 H2O

      In een vaste brandstof zoals hennep en bijenwas zitten waarschijnlijk vele andere schadelijkere stoffen.

      Zou het butaangas niet volledig worden opgebruikt kan er natuurlijk een kleine hoeveelheid butaangas in de longen komen. Check http://en.wikipedia.org/wiki/Butane voor de gevolgen
      Maar onvolledige verbranding van de vaste brandstof zal voor een grotere variatie van onverbrande gassen zorgen(CO2, H2, CO, CH4, C2H2, C2H4, C2H6, benzeen,...).

      greetz

      Comment


        #4
        Re: hempwick

        @lordovick

        daar heb je een punt, maar het gaat me ook een beetje om de smaak van gwn die aanstekers.. ik proef die namelijk egt een beetje als ik vaporize..
        en blijkbaar heb je dat met die hempwick niet.. wil het gwn is proberen..

        Comment


          #5
          Re: hempwick

          Welke vaporizer is dat eigenlijk? Ik dacht dat het bij een vaporizer net de bedoeling is om de thc te verdampen zonder verbranding.
          Op ebay kan je ze alvast kopen hierzow

          greetingz

          Comment


            #6
            Re: hempwick

            eum draagbare vape, makkelijker sinds dat ik niet altijd een stopcontact op zak heb..
            Vaporgenie.. werkt zeer goed.. en dankje voor de de link

            gz

            Comment


              #7
              Re: hempwick

              sorry dat ik een beetje sceptisch ben
              Vaporgenie lijkt echt superhandig! Kwil er direct ook enen

              jowz

              Comment


                #8
                Re: hempwick

                Haha, maakt niet uit hoor, maar snap dan gewoon niet dat ze op hun site zetten dat het zoveel gezonder is.. Zou toch wel iets van waarheid in moeten zitten..
                En jup is wel handig, je moet gewoon altijd even spelen om de juiste temperatuur te krijgen en volgend mij is dat ook wel makkelijker met zon toutje, een aansteker wordt zo warm na een tijd..

                gz

                Comment


                  #9
                  Re: hempwick



                  http://www.unseengarden.co.uk/hemp-bee-line/

                  Comment


                    #10
                    Re: hempwick

                    @monty,
                    jup dat filmpje had ik ook al gezien en jammer genoeg is het op die site uitverkocht, maar ik ga het gewoon van ebay halen..
                    toch thx voor de link^^

                    gz Nairez

                    Comment

                    Bezig...
                    X