Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat kan ik hiermee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat kan ik hiermee?

    Korting op 420shop
    Ik heb een dikke maand geleden gruis besteld bij een grote kweker en ik kreeg knipafval. Met knipafval bedoel ik de grote bladeren eraf halen en de toppen door een knipmachine halen, hetgeen wat van de knipmachine komt hebben ze me verkocht voor 2 € de gram. Maar mijn lichaam reageert er raar op, wel wat stoned in mijn hoofd maar dan moet ik er 3 a 4 per uur roken, beetje veel vind ik. En het verzacht mijn lichamelijke pijn niet, verder krijg ik er maag en erge buikpijn van.

    Ik had gruis besteld bij iemand die ik kende van de growshop en ik had hem al betaald omdat ik niet wist of het van hem kwam of van iemand anders. Pas toen ik ermee thuis kwam zag ik dat hij me afval had gegeven. Ik dus meteen verhaal halen en hij werd boos op me en zei me dat hij dat ook aan shops verkocht.
    Hoe dan ook, ben nog steeds boos, maar vraag me af wat ik hiermee kan...het zijn alleen blaadjes en bruine haartjes.

    boter en eieren zijn voor mij taboe.

    alvast bedankt
    Attached Files

    #2
    Ja wat verwacht je voor 2 euro de gram toppen ?
    ik zou zeggen maak er een cake van ofzo
    God was never on your side..

    Comment


    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Ik betaalde voor echt gruis altijd anderhalve € per gram in de growshop. En er is hier een coffeeshop die er 3€ de gram voor vraagt maar daar is het niet altijd verkrijgbaar hoorde ik.
      En cake word gemaakt van o.a. boter en eieren, dus kan niet.

    #3
    Of bubble hash...

    Comment


    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Hasj ken ik maar kan ik echt niet roken. Rookte polm jaren geleden maar kreeg altijd het gevoel dat ik bij elke trek ging stikken, te sterk spul voor me. Er werd me toen aangeraden om half wiet/half polm te gebruiken maar ook daar kreeg ik hele hevige hoestbuien van.
      En bubble hasj ken ik niet...de Google raadplegen

    #4
    Nou flikker het weg en koop in de shop echte wiet probleem op gelost
    God was never on your side..

    Comment


    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Ik koop nu 5 gram per week want ik heb wel mijn nachtrust nodig. Helaas is voor mij kopen in een shop financieel niet te doen ondanks dat WW hier goedkoper is dan medi wiet van bij de apotheek. En ik heb via die growshop altijd heel lekker gruis voor weinig kunnen inkopen dus dacht ditmaal ook lekker spul te kunnen kopen omdat deze persoon (ik ken hem al 4 a 5 jaar) zaken deed met die growshop...helaas voor mij was het een miskoop.

    #5
    Dit is nu precies de reden waarom ik ben begonnen met men eigen kweekje.
    en zeker als je al niet in Nederland woont en afhankelijk bent van louche dealers.

    je betaald je blow aan “wiet” waar je alleen hoofdpijn van krijgt. En je u blauw aan betaald.

    als je in Nederland woont shops genoeg dacht ik?

    grtz

    Comment


      #6
      Maak er olie van.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #7
        Hehe tering... Dat mensen dit uberhaubt kopen/verkopen verbaast mij regelmatig .
        Zelf koop ik voor diezelfde 2 euro p gram gewoon harde toppen.. Maja, daar heb ik ook wel geluk mee hoor..

        Je kunt wer wel van alles mee, zoals boven ook al aangegeven. Olie, boter, hasj, koekjes, cake etc..
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Gebruiken ze in de shops voor voorgedraaide joints!!!

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Inderdaad, daarom kocht ik die nooit, alleen by de Babylon vroeger. Daar kon je ook bier drinken. 2 Voorgedraaide, paar biertjes en een lekkere zak wiet mee naar huis. Maar volgens mij draaide die wel echte toppen erin, smaakte echt goed !

        #8
        Begin een eigen kweekje en gebruik het als compost.

        Comment


        • Boomvalk
          Boomvalk commented
          Editing a comment
          Ben bezig met 5 PP-tjes uit zaad onder tl en 4 van de 5 gaan best goed vind ik. Eentje is een achterblijvertje en ondanks dat ik haar goed vertroeteld ze wil niet echt mee met haar grotere zusjes. Maar bedankt voor de tip, is wel dure mest dan.

        #9
        Je zou er prima een alcoholtinctuur van kunnen maken lijkt mij. Daar komen geen boter of eieren bij aan te pas:

        Love Potion recept (kleine hoeveelheid, maar kan gewoon in verhouding kruiden/alcohol verhoogd worden indien gewenst, of meer kruiden tov alcohol lan ook):

        ​​​​Verbrokkel 3,5 gr kruiden

        Verspreid de kruiden over de bodem van een overschotel die je goed inwikkelt met zilverpapier

        Verwarm de oven voor op 120 graden

        Zet de ovenschotel 30 minuten in de oven.

        Laat de schotel 10 min afkoelen met het zilverpapier er nog over, zodat de damp op de kruiden neerdaalt

        Doe de kruiden samen met 60 ml pure (consumptie)alcohol in een glazen bokaal (zonder het deksel erop)

        Zet de dampkap op!

        Verwarm het mengsel au bain marie in een pannetje voor 20 minuten op 76 graden celcius

        Giet alles door een kaasdoek, pers die met alle macht uit en laat uilekken in een maatbeker.


        Als daar een beetje (1 of meerdere pipetten van een klein druppelflesje) van in een drankje doet dan voel je er normaal gezien binnen het uur effect van.
        Last edited by Haile Selassie; 19 September 2020, 09:41.

        Comment


        • Boomvalk
          Boomvalk commented
          Editing a comment
          Dank je voor het recept. Ik heb er nog nooit van gehoord maar ga me er in verdiepen.

        • Haile Selassie
          Haile Selassie commented
          Editing a comment
      Bezig...
      X