Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hebben jullie soms wietspelletjes ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

    Vroeger had je een bordspel voor blowers , met opdrachten als thee zettten , jointje draaie, wat te eten regelen
    Was altijd wel lache en duurde ook erg lang , we begonnen vaak einde ochtend en eindigde dan s'avonds laat

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #17
      Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

      Stukje geschiedenis;

      We hebben een close groep met allemaal jongens van de buurt met een verleden dat we elkaar via via kennen, elke zaterdag komen we naar een speciale grote speeltuin waar we vroeger altijd gingen voetballen, lekker groot grasveld lag er achter dat schoolplein waar je lekker op kon liggen, pannakooi (sindskort) vroeger was een een stenen artistiek met ruime zitplaatsen (Nu nog een deel), basketbalring zit er nu aan de buur waar je lekker spacend met een basketball kan basketballen.

      Spelletje;

      - Voetbalnamen spel.

      In een kringetje staan zodat je lekker snel het jointje kan doorgeven, een voetbalspeler naam zeggen en de volgende moet een speler LET OP; Je kan het moeilijk maken om met de spelers van het spel, spelersnamen te noemen zodat diegene die het moet zeggen, niet meer kan zeggen.' Je kan ook een lange rush met je vrienden bouwen en lekker door smoken en voetbalkennis te laten zien, als diegene het niet weet binnen 8-10 seconden moet diegene nog een heisje nemen, als je lekker stoned wilt worden moet je de rook in je mond inhouden en pas uitblazen als je de naam van de speler weet.

      - Voetbalnamen spel.

      Zelfde als 't vorige spel.

      Vertel me als je een keer het spelletje speelt en hoe het was.
      MVG, GucciHaze

      Livin' the goodlife.

      Comment


        #18
        Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

        Ik heb gister paar nieuwe spelletjes bedacht toen ik stoned was,
        Jullie kennen dierenspel wel Bijv 1 iemand zegt aap en geeft em door en de volgende moet gelijk een hijs nemen en een dier met de P verzinnen hij mag pas uitblazen als hij het niet meer weet,

        maar dan doe je dit spel met bijv alles wat je in een huis kan vinden of alle producten enzo

        Comment


          #19
          Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

          Zoals boven genoemt is, dierenspel is echt leuk haha, wij hebben ook een dubbele pof regel. Wanneer de eerste letter van je dier dezelfde letter is als waarmee hij eindigt bijvoorbeeld NeushoorN. Dan mag je 2 hijsen

          Comment


            #20
            Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

            Lol,

            Er zijn eigenlijk een paar spelletjes die we soms doen..

            Dierenspel is inderdaad de meest populaire, met categorieen zoals:

            - Dieren
            - Auto/motor/scooter merken
            - Alles wat je in een huis vind
            - Plaatsnamen
            - Landen
            - Alles wat je in en op het water vind
            - Sporten
            - Supermarktmerken/producten
            - Groente/Fruit
            - Lekkernijen
            - enz enz enz ... we spelen dit spel nogal vaak dus hebben inmiddels veel categrorieen haha

            Wat soosmexy hierboven zei:

            "wij hebben ook een dubbele pof regel. Wanneer de eerste letter van je dier dezelfde letter is als waarmee hij eindigt bijvoorbeeld NeushoorN. Dan mag je 2 hijsen"

            doen wij ook altijd.


            Er zijn ook niet zo heel veel joint spelletjes geloof ik, eigenlijk lijken ze allemaal wel ontzettend veel op elkaar.

            Zo las ik hier ergens het 3 2 1 spel, wat erg lijkt op mijn variant "pyramiden":

            Eerste persoon neemt 1 heis, 2de persoon 2 heisjes, 3de persoon 3 heisjes, enz. Als hij dan weer bij de eerste is neemt hij er dus niet meer 1, maar gaat door op het getal waar je gebleven bent. Degene die moet hoesten of het niet meer lukt, ligt er dan uit en degene die overblijft mag dan de rest van de joint houden (als er nog wat over is natuurlijk). Kan je makkelijk iemand "eruit smoken" als je een beetje ervaring hebt haha

            Comment


              #21
              Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

              blijven hijsen tot je neervalt is ook leuk
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #22
                Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                blijven hijsen tot je neervalt is ook leuk
                dat heet geen spelletje meer dat noem ik routine

                Comment


                  #23
                  Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                  Wat wy wel eens speelden is " je rolt een grote joint met een vloeitje of 2 a 3.
                  Nu ga je met een paar maten lekker de joint roken maar ieder mag 2 hits nemen en je mag de as
                  niet in de asbak titsen of de as laten vallen. Doe je dit wel mag je de volgende ronde (dus als het trug aan jou is)
                  geen hit nemen.

                  Door de enorme concentratie die je moet hebben om de assen te laten vallen dat je achteraf pas merkt
                  Hoe stoned je wel bent

                  Comment


                    #24
                    Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                    Ieders zijn eigen joint, met weegschaal afwegen dat iedereen evenveel wiet/tabak heeft en dan omter eerste helemaal oproken

                    Comment


                      #25
                      Wij speelden ook vaak een spelletje tijdens het jonko roken. We waren echter vaak te stoned om een onderwerp te bedenken. Hier hebben we een website voor gemaakt:

                      http://www.jonkospel.nl

                      handig voor iedere stoner die ervan houdt om woordspelletjes te spelen.

                      Comment


                      • kroket
                        kroket commented
                        Editing a comment
                        Ik zou dit gewoon reclame noemen

                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Ik wacht de reactie van jonkospel even af..

                      • Rreppellsteeltjam
                        Rreppellsteeltjam commented
                        Editing a comment
                        Kan ik alvast gaan zwaaien, q!?

                      #26
                      Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                      Pfoe, waar beginnen we?

                      Wat wij (mijn man, vrienden en ik) en ik vaak eens doen is het 'jonko dierenspel' zoals hierboven uitgelegd door Arnloduzzz. Of gewoon ouderwets puf puf pass. Naar mijn idee kom je daarvan echt in een hele lekkere high en het is ook nog eens lachen, gieren en brullen. 😏🤣

                      Ik heb hier nog een site gevonden die volgens mij alle wietspelletjes die bestaan opsommen: https://www.globalbudlr.com/jonko-betekenis-en-uitleg/

                      Stay High ✌😙☁

                      Comment

                      Bezig...
                      X