Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bedenkingen bij mijn gebruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bedenkingen bij mijn gebruik

    Korting op 420shop
    Beste lezers ik rook al een aantal jaar dagelijks en ik hoorde laatst dat cbd bijna niet in wiet zit terwijl dit wel gunstig zou zijn. Ik las op internet dat een 1 op 1niet genoeg zou zijn voor een ervaren blower. Moet ik dan voor het slapen voor balans gewoon een puur cbd jointje draaien of kan ik het ook gewoon mengen met andere soorten wiet uit de shop?

    Groet VIjgenboom

    #2
    Ik snap de vraag niet helemaal, wat wil je bereiken en wat bedoel je met 1 op 1 niet genoeg voor een ervaren blower ?

    Comment


      #3
      Hmm, beetje onduidelijk verhaal inderdaad..
      Maar met 1/1 bedoel jij dat de verhouding thc en cbd gelijk is?

      Zeker bij coffeeshops is het soms lastig om een wietje met een degelijke hoeveelheid cbd te vinden inderdaad.
      Maar je kunt er altijd een keer naar vragen. De shop hier verkocht een tijdje terug zelfs pure cbd wiet..
      Verkocht niet heel lekker zeiden ze trouwens .
      Indica's hebben over het algemeen meer cbd.

      Maareh, hoe de relatie tussen cbd/thc nou precies werkt is nou niet echt iets super zinnigs over te zeggen ofzo.
      cbd zou je wat nuchterder kunnen maken, en angst of paranoia klachten verminderen. Zou kunnen, werkt voor iedereen weer anders.

      Moet ik dan voor het slapen voor balans gewoon een puur cbd jointje draaien of kan ik het ook gewoon mengen met andere soorten wiet uit de shop?

      Ja ehh.. Probeer het een keertje uit? Doe de ene dag het een, en de andere dag het ander, en kijk hoe het bevalt? Zeg ook ma wat eh.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Als je enkel cbd rookt wordt je terug nuchter voor een stuk.

        Comment


          #5
          Waarom wil je cbd roken ?
          Als het medisch gebruik is kun je beter niet roken. (en beter ook geen wiet uit de shop nemen)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Rauwe Bonk
            Rauwe Bonk commented
            Editing a comment
            Inderdaad. Bij medisch gebruik niet slechter dan bij gebruik voor recreatie.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Als jouw immuniteit door een ziekte aangetast is dan is wiet uit de coffeeshop en roken helemaal wel een stuk slechter.
            Zit je me nou opzettelijk uit te dagen of heb je als hobby complete onzin verkondigen ?

          • Rauwe Bonk
            Rauwe Bonk commented
            Editing a comment
            Vijgenboom wekt nergens de indruk een ernstige ziekte onder de leden te hebben, maar wellicht weet jij meer dan ik. In dat geval heb je een punt. Mijn complete onzin werd getriggerd doordat jij zo nadrukkelijk het onderscheid meldde dat roken bij medisch gebruik onverstandig is. Bijna alsof je stelt dat het bij recreatief gebruik wel een gezonde keus

          #6
          Gewoon hars gaan smoren
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #7
            Cbd dat je koopt uit de winkel zeker geen aanrader, zou goed zoeken naar iemand die echte cbd olie heeft

            Comment

            Bezig...
            X