Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers, zal deze werken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vaporizers, zal deze werken?

    Korting op 420shop
    Hallo, verveelde me vandaag nogal, en kwam (spontaan) op het idee een Vaporizer te maken, niets tegen me jointjes ofzo, maar gewoon kijken of/hoe het werkt

    even op internet een paar voorbeelden opgezocht, de werking van die dingen enzo, en zodoende kwam ik al snel op dit idee, wat nu alweer naast mij ligt.( ff snel een tekening van gemaakt met paint() zo ziet het er ongeveer uit: ->bijlage

    Zal dit werken? zo nee, wat kan ik eraan verbeteren?

    Btw, het verhitten, bij mijn weten konden reguliere reageerbuizen veel hebben, dus een jetfuel/storm aansteken kan toch ook gewoon?
    Attached Files

    #2

    Comment


      #3
      Re: Vaporizers, zal deze werken?

      Hmmmm, ik zal eerlijk zijn,
      die reageerbuis, die had ik zo gevonden in huis

      mja, er zwerven rare dingen door huis, maar dit?:O

      Hmmm, ben er achter gekomen, Vrouwen gebruiken/kopen(god mag weten waarvandaan) die dingen om daar zo'n enkel zielig bloemetje in te stoppen(met water dus in de reageerbuis, gaatjes dienen zo te horen voor de bevestiging)


      Hmmm, niets goed te roken in huis om t uit te proberen, ff geprobeerd met sjag, mja.... de smaak en aroma's komen duidelijk naar boven!
      Nu nog wachten tot ik morgen ff wat beters haal

      Comment


        #4
        Re: Vaporizers, zal deze werken?

        Zal dan geen pyrex glas zijn die bloemenvaas. Zou eventueel kunnen barsten bij te snel verhitten en afkoelen.

        Comment


          #5
          Re: Vaporizers, zal deze werken?

          we zullen zien
          hmmm, Ik weet het niet,
          knapt het dan zeg maar als een gloeilamp, en zit ik dan met van die heerlijke glasscherven in m'n gezicht?

          ff Kyken wat het doet, mja, staat er ook niet leuk op heaa, wat voor glas het is, maar de vorm, het gewicht, is echt identiek aan de normale reageerbuizen die ik ken

          Comment


            #6
            Re: Vaporizers, zal deze werken?

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...lamp+vaporizer

            Comment

            Bezig...
            X