Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

    Ik zal op marktplaats naar een getrainde Russische huis beer, voor in de tuin, zoeken...

    Comment


      #47
      Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

      P, je mag m'n vriendin anders wel even lenen.... ?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #48
        Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

        Etui, achter klepje telefoon, Tasje, pakje shag (onder de shag natuurlijk) en anders rook ik het gewoon op

        Comment


          #49
          Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

          Misschien een goede tip, als je veel gamet of dvd's kijkt zijn de doosjes altijd handige verstopplaatsen.
          Als je het boekje en de disc eruit haalt kunnen er makkelijk lange vloei, een tipboekje en een zakje voorgecrushte mix.
          Als je gewoon toppen wilt verstoppen moet je een wat dikker doosje zoeken. Van een Vhs bijvoorbeeld. Pas dan wel op die hij niet
          in het zicht staat want misschien pakt iemand wel eens een band om een oude vhs uit te testen. TIP* Er zijn ook dikkere dvd doosjes, bijvoorbeeld voor 2 of meer dvd's. Als je er zo eentje hebt met zo'n schuifje in het midden kun je dat er altijd uit trekken.
          Zou je nog op school zitten (Oei stout) kun je natuurlijk altijd een agenda uithollen en het daar in stoppen. Als je dat boek dan altijd in je tas hebt kan niemand het ook vinden. Ligt natuurlijk eraan of ze op je school een streng drugsbeleid en bijvoorbeeld random searches van tassen hebben. Dan is het niet zo'n goed idee. Maar alle jaren dat ik op school heb gezeten is er nog geen een zoeking geweest. (Ik spreek hier wel tegen de mensen van BOVEN 18 die hier iets mee willen doen, ik ben op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de onwijs coole lessen die je stoned kan doorlopen).
          Nog wat meer plaatsen:

          - Akoestische gitaar
          - Uitgeholde kaars (onderkant)

          Ben nog aan het nadenken over meer.
          Cheers.
          -

          Comment


            #50
            Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

            zelf ooit in een studentenkot gewoond er werd regelmatig ene gesmoord op men kamer tot de huisbaas binne kwam en 1 van men mate zag afdondere van den trap gewoon te stoned whoehahaha effe off topic

            nu verstop ik het in een koekedoos van K3 hoog en droog !

            Comment


              #51
              Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

              Gewoon in men The original roll tray doosje erg handig trouwens voor opbergen en eentje in te rollen

              grtz

              Comment


                #52
                Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                die van mij zit enkel in een stashbox en die staat dan weer op de onderste lade van de salontafel
                Maar verbergen doe ik niet hoor woon hier toch alleen

                Comment


                  #53
                  Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                  Ik kan mijn pc met een knopje open doen daar steek ik meestal alles in en doe ik hem gwn toe je ruikt nieks enzo en er is veel plaats.

                  ---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:16 ----------

                  Ik kan mijn pc met een knopje open doen daar steek ik meestal alles in en doe ik hem gwn toe je ruikt nieks enzo en er is veel plaats.

                  Comment


                    #54
                    Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                    Onder fietszadel, in een gesneden vak in een boek of in een lege ruimte in mijn printer

                    Comment


                      #55
                      Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                      Waarom verstoppen je weet toch wat je mag hebben
                      Ik doe het gewoon in een wekpot en die staat op de tafel
                      Makkelijk zoeken altijd op de zelfde plek

                      Comment


                        #56
                        Zoals eerder gezegd, tegen bijvoorbeeld grijpgrage handjes.

                        Comment


                          #57
                          Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                          inderdaad homegrown... "pappa ik heb thee gezet van die grappige groene dingetjes op tafel ... maar ik ben nu een beetje duizelig ... ?" moet er niet aan denken
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #58
                            Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                            Ik ben bijna 20, maar woon nog bij mijn ouders. Heb dus liever niet dat ze weten dat ik wel eens doe blowen.
                            Daarom verstop ik al mijn smoke spullen. Ik verstop ze in een kluisje op m'n kamer met cijferslot. Komt dus niemand in;p
                            Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...

                            Comment


                              #59
                              Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                              ik verstop het onder mijn kast ik kan de schuif eruit trekken daar alles onder schuif er terug in

                              Comment


                                #60
                                Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                                Toen ik 17 en 18 was lag mijn (voorgedraait) sticky onder mijn toetsenbord of onder de computer (stond op pootjes). Op mijn 19e heb ik ze vertelt dat ik af en toe blow en sinds dien wanneer ik tuis ben ligt mijn zakje wiet gewoon op m'n bureau.

                                Comment

                                Bezig...
                                X