Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hasj

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraagje ik rook mijn wiet altijd met lavendel als tabakvevanger. Ik wil van de week wat hasj gaan proberen inplaats van wiet kan ik dit ook mengen met lavendel?

    #2
    Ik had er überhaupt nog nooit van gehoord, lavendel als vervanger voor tabak.
    Maar als je het met wiet kan roken zal het vast ook wel met hasj kunnen.
    Komt op zelfde neer als hasj met tabak.

    Comment


      #3
      Je moet eens proberen ik vind lavendel best wrl chill volgens mij zijn er meerdere kruiden die je zal kunnen proberen

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Leeuwenstaart is gezonder dan tabak

        Je kunt het kruid leeuwenstaart toevoegen aan je rookmengsel om het meer euforisch te maken. De smaak is meestal de reden dat mensen er niet voor kiezen, maar als je daar geen last van hebt kan het je ervaring verbeteren. Dit kruid komt uit Afrika en staat ook wel bekend onder de naam Wild Dagga. Het is verkrijgbaar in de meeste smartshops en kruidenwinkels en staat bekend om zijn psychoactieve en medicinale eigenschappen.

        Kamille is niet alleen maar thee

        Iedereen vindt het normaal om er thee van te maken, maar wist je dat kamille ook heel geschikt is om te roken? Het heeft een ontspannende werking zelfs wanneer je het rookt, dus je kunt er high meer ontspannen van worden dan normaal. De smaak is ook heel zacht en heerlijk.

        Salie

        Salie wordt vaak toegevoegd aan kruidenmengsels om te roken vanwege zijn mild ontspannende werking en zijn heerlijke smaak en geur. Je kunt het het beste in kleine hoeveelheden roken, dus het is zeer geschikt voor in een mengsel.

        Marshmallowblad

        Dit kruid wordt vaak gebruikt voor ondersteuning van de spijsvertering en is heerlijk om te roken, zelfs als je het niet met wiet mengt. Net als damiana is het een goede basis voor een kruidenmengsel. Het smaakt goed en je kunt het prima roken en je kunt er zoveel van gebruiken als je wilt.

        Yerba Mate – overal voor te gebruiken

        Yerba Mate is een kruidenmengsel dat je normaal gesproken als thee drinkt. Het heeft een lekkere smaak als je het rookt en heeft niet veel invloed op het high zijn. Het zorgt er ook voor dat de joint niet te snel opbrandt.

        Het maken van een kruidenmengsel geeft je het gevoel dat je een alchemist bent. Je moet heel wat uitproberen voor je de perfecte hoeveelheid van elk kruid gevonden hebt, aangezien de smaak en geur uiteindelijk heel belangrijk zijn. Je wil de smaak van je wiet ook niet teniet doen, dus wees voorzichtig met de sterkere kruiden. Wees creatief in het mengen van je favoriete soorten voor het maken van het beste kruiden rookmengsel.

      #4
      Top 13 Alternatieven voor Tabak blog royalqueenseeds

      https://www.royalqueenseeds.nl/blog-...n-spliffs-n858



      Comment


        #5
        Lavendel weggooien, wiet puur roken. Daar kan altijd hasj bij.

        Is dat lekker lavendelvelden oproken?

        Comment


        • Eurogro
          Eurogro commented
          Editing a comment
          Je kan ze ook met wiet blad roken van eventueel andere soort
          Krijg je een soort of mix

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Yuk wietblad smoren, ja doe maar puur met zo weinig mogelijk blad (hollandaise)
      Bezig...
      X