welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • naiad

    #1

    welke tabak ?

    Korting op 420shop
    Vroeger kreeg ik altijd een joint (met tabak in), nu ga ik zelf is eentje rollen maar welke tabak/ shag doe je erin? ik dacht een "lichte" te nemen maar heb echt gn idee welke dat zoal kunnen zijn. Dus vermeld even jou favoriet / aanrader.

    P.S. Dit is mijn eerste post op het forum, als er iets mis mee is of... laat maar weten
  • Noto
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 288

    #2
    Re: welke tabak ?

    Als je nieuw bent kan je jezelf voorstelen in het forum member-introductiongewoon ff'n een topicje aanmaken om je voor te stellen.

    Zelf gebruik ik voor mijn joint altijd roltabak, oftewel belgam 20 oftewel belgam 21.
    Last edited by Jointjedraaien; 19 May 2011, 17:40.
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    Comment

    • Giminar
      Senior Stoner
      Member
      • May 2008
      • 37

      #3
      Re: welke tabak ?

      mijn voorkeur gaat naar Tigra, smaakt beter dan de meeste
      voor mij toch althans
      http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

      Comment

      • emiel_s
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 694

        #4
        Re: welke tabak ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Giminar
        mijn voorkeur gaat naar Tigra, smaakt beter dan de meeste
        voor mij toch althans


        gewoon sigaretten of heel simpel vanelle zware shag rookt wel lekker
        Schutto In tha house

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #5
          Re: welke tabak ?

          Drum

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #6
            Re: welke tabak ?

            Neem zowiezo geen menthol sigaretten! dat is zonde van de smaak vind ik.

            Met sjag is makkelijker draaien, dan zou ik Drum nemen.
            Voor sigaretten neem ik meestal malboro of lucky strike, het is maar net wat je gewent bent..

            Misschien is de Greengo tabaksvervanger wat voor jou?
            Last edited by Jointjedraaien; 16 August 2012, 09:28.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • emiel_s
              Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 694

              #7
              Re: welke tabak ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
              Belgam 21 gebruik ik al een hele tijd en ik ben er nog steeds content van. Rolt als de beste en is echt licht van smaak.

              @ Emielschut: Zware Vannelle? Waar haal je het in je hoofd Da's echt de slechtste tabak om je wiet mee te roken, we kochten vroeger met een hoop maten altijd een pakje lichte Vannelle en op een dag hadden we ons vergist van pakje. Dat was zonder zever echt een demper op de feestvreugde.

              Greetz


              jaa ik haal geen shag en ik rook ook geen sigaretten ik blow alleen maar en als mensen zin hebben om te draaien of iets dergelijks dan gebruiken ze als ze geen sigaretten hebben shag ach ja t gaat om de wiet
              Schutto In tha house

              Comment

              • Skannabis
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2007
                • 254

                #8
                Re: welke tabak ?

                Ik ben geen sigaretten roker. Vind tabak trouwens vies. Daarom hebben we ons een keertje op een avond bezig gehouden met verschillende soorten tabak te testen die het best in de joint passen. Van de 7 mensen in het totaal waren er 4 die geen sigaretten roken. We hebben gelet welke tabak de smaak van de joint ten goede kwam (tjah puur is beter... maja dus toch maar...) En welke het minst zwaar aankomt. (Van sommige soortjes moesten we hoesten ^^ )

                Dus hebben we verkozen: (allemaal roltabak)

                1) Tigra
                2) Belgam 20
                3) Drum (de lichtste)


                Grtz
                Skannabis

                Comment

                • Sicatriz
                  Retired
                  • Aug 2008
                  • 85

                  #9
                  Re: welke tabak ?

                  Persoonlijk heb ik in mijn leven toch wel al veel soorten tabak én sigaretten gerookt en mijn joints heb ik altijd gerold gehad met de tabak die ik op dat moment voor handen had.

                  Tegenwoordig probeer ik mijn sigaretten te minderen tot enkele per dag en ben tevens ook selectiever geworden met de tabak die ik apart koop om mijn jointjes te draaien.

                  Mijn conclusie, L&M TABAK; deze bestaat nog niet zolang en heb hem zelf pas enkele maanden geleden ontdekt, maar gaat echt wel lekker bij kruiden

                  grtz

                  Comment

                  • Noto
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 288

                    #10
                    Re: welke tabak ?

                    word @ Sicatriz. L&M TABAK is nice.

                    als ik eens geen tabak heb (belgam 20 of 21) gebruik ik ook wel eens de tabak uit een sigaret. Oftewel Next oftewel Winfiel/Pall Mall
                    *SmokingggGG* !

                    I wanna get high... so high!

                    Comment

                    • daniel62638
                      Retired
                      • Mar 2008
                      • 184

                      #11
                      Re: welke tabak ?

                      Ik rook niet "normaal"

                      Shag erin is voor mij vooral een downer, vooral van nelle of drum,

                      Meestal gebruik ik 75% tegen 25% Cammel Light(Blauw), af en toe chesterfield als ik zelf niet meer heb,

                      Comment

                      • Vdb
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 368

                        #12
                        Re: welke tabak ?

                        Camels, die laten nog het best de smaak van je kruid of hash door.

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #13
                          Re: welke tabak ?

                          ik probeer altijd tabak te pakken die et meest kanker verwekkend zolang dat nog mag dan

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #14
                            Re: welke tabak ?

                            Hahahaha

                            En welke is dat Alien?
                            Je zelf gekweekte tabak ?

                            Peace

                            Comment

                            • Urban
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2008
                              • 4104

                              #15
                              Re: welke tabak ?

                              dat kun je maar een keer testen eh

                              Comment

                              Bezig...