Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de toppen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    de toppen

    Korting op 420shop
    nou is mijn vraag ik zie als je wiet uit de shop haal dat je van die hele inelkaar gedrukte toppen heb dus ook wel ja compact zal maar zeggen hoe doet de shop dat leggen ze er boeken boven op? ofzo greetz emiel
    Schutto In tha house

    #2
    Re: de toppen

    Geen idee, ik denk dat ze 'n hele voorraad hebben, die misschien boven op jou top hebben gelegen.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: de toppen

      Of je bent er tijdens de terugrit naar huis gewoon op gaan zitten? Meestal als je je toppen krijgt zijn ze nog dik en vers, het is pas wanneer zo'n zakje de weg naar je broekzak vind dat er platte toppen ontstaan

      Een andere reden kan zijn dat de coffeeshop grote zakken wiet aankoopt (100gr en meer) en dat die zakken luchtdicht getrokken waren, of dat de toppen samengeplet zijn doordat ze met teveel in een te kleine zak gestoken zijn.
      Last edited by Jointjedraaien; 19 March 2009, 10:27.

      Comment


        #4
        Re: de toppen

        Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
        Of je bent er tijdens de terugrit naar huis gewoon op gaan zitten? Meestal als je je toppen krijgt zijn ze nog dik en vers, het is pas wanneer zo'n zakje de weg naar je broekzak vind dat er platte toppen ontstaan

        Een andere reden kan zijn dat de coffeeshop grote zakken wiet aankoopt (100gr en meer) en dat die zakken luchtdicht getrokken waren, of dat de toppen samengeplet zijn doordat ze met teveel in een te kleine zak gestoken zijn.

        Greetz


        hmm ja dat is wel een optie maar ja t zijn altijd volle toppen uit de shop
        Schutto In tha house

        Comment

        Bezig...
        X