Wiet smoken probleem...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • PeacefulInhaler
    Advanced Stoner
    • Dec 2010
    • 53

    #1

    Wiet smoken probleem...

    Korting op 420shop
    Beste mensen van het forum,

    ik heb tegenwoordig, (bij het begin niet, nu wel) dat als ik
    een jointje ga roken, dat ik dan daarna heel moe ben en dan vervolgens
    de rest van de dag wil slapen.
    Ik had gelezen, dat dit voornamelijk bij de indica soorten is.
    Dus ik wou vragen,
    hebben jullie soms een lekker wietje voor mij, dat ik bij vrijwel
    elke shop kan halen, en gewoon niet zo moe van word?
    Ik zat zelf te denken aan : 'Super Silver Haze,
    Alvast bedankt!
    Groetjes,
    Peace.
  • Icefire
    Advanced Stoner
    • Mar 2011
    • 66

    #2
    Re: Wiet smoken probleem...

    Heb zelf van de week nog wat Silver Haze gehaald en dat is inderdaad een zeer goed wietje. Had het gemengd met wat Hasj en werd er best wel high van. Heb gister ook wat Cheese gehaald ruikt best wel sterk maar is opzich ook wel een chil wietje wat veel verkijgbaar is.

    Comment

    • Pariaz
      Wicked Stoner
      • Dec 2010
      • 280

      #3
      Re: Wiet smoken probleem...

      Super lemon haze?!???

      Comment

      • PeacefulInhaler
        Advanced Stoner
        • Dec 2010
        • 53

        #4
        Re: Wiet smoken probleem...

        Haha, oke dank u wel!
        Ik ga morgen gelijk naar de shop,
        ik ga namelijk donderdag naar de efteling
        Grtz,

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #5
          Re: Wiet smoken probleem...

          kleine tip,als je bv wat actiever bent,zul je ook minder snel moe worden.beter gezegd rook je je jointje bv onder n wandeling, dan word je minder snel gaar .dan als je bv lekker onderuit gezakt ligt in je beste stoel.
          grtz

          Comment

          • boeman
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Feb 2010
            • 518

            #6
            Re: Wiet smoken probleem...

            ja of rook aleen s,avonds werk bij mij prima

            Comment

            • PeacefulInhaler
              Advanced Stoner
              • Dec 2010
              • 53

              #7
              Re: Wiet smoken probleem...

              Zeker een goede!
              Ik had het al een beetje door inderdaad, maar
              ik vind het verschil wel meevallen,
              of ik heb er niet goed op gelet.
              Bedankt, ik zal ervoor zorgen!

              Comment

              • Bassjunky
                Retired
                • Feb 2011
                • 15

                #8
                Re: Wiet smoken probleem...

                maar als je het vooral hebt bij indica, zijn alle hazen toch ongeschikt?
                ik heb zelf ook niet liever dan een lekker hazeje
                maar word er niet bepaald slaperig van

                Comment

                • PeacefulInhaler
                  Advanced Stoner
                  • Dec 2010
                  • 53

                  #9
                  Re: Wiet smoken probleem...

                  Klinkt vrij logisch inderdaad,
                  nooit zo over na gedacht!
                  Thnx!
                  Grtz,

                  Comment

                  • Pariaz
                    Wicked Stoner
                    • Dec 2010
                    • 280

                    #10
                    Re: Wiet smoken probleem...

                    Ik dacht dat haze over t algemeen sativa-dominant was???

                    Comment

                    • PeacefulInhaler
                      Advanced Stoner
                      • Dec 2010
                      • 53

                      #11
                      Re: Wiet smoken probleem...

                      Ja dat is het ook,
                      maar ik ging naar de shop met een vriend van mij,
                      en toen vroeg ik om Super Silver Haze,
                      en toen kreeg ik hash xD
                      (Die gast was super stoned, pure gedraaid)
                      En toen zei hij: Super Silver is op,
                      dus toen had ik maar Day Dream genomen,
                      volgende keer word het zeker een hazeje,
                      dan ga ik ook iets vroeger en ik laat weten hoe het was !
                      Ps. Efteling was echt gezellig

                      Comment

                      • Pariaz
                        Wicked Stoner
                        • Dec 2010
                        • 280

                        #12
                        Re: Wiet smoken probleem...

                        Je wil wakker en dan neem je bij afwezigheid van ssh maar een wietje genaamd day dream...
                        Haha volgende keer beter
                        Pz

                        Comment

                        • PeacefulInhaler
                          Advanced Stoner
                          • Dec 2010
                          • 53

                          #13
                          Re: Wiet smoken probleem...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Pariaz
                          Je wil wakker en dan neem je bij afwezigheid van ssh maar een wietje genaamd day dream...
                          Haha volgende keer beter
                          Pz
                          Ja, inderdaad xD
                          ze hebben bijna niets hierzo,
                          ze hebben hier geen super lemon haze etc. etc.
                          Helaas, maar het was wel chill hoor
                          Je krijgt erg veel voor wat je betaald, en je bent licht in je hoofd,
                          en alles wat gebeurd lijkt net nep te zijn, je word er niet super moe van.
                          Het was een goed wietje, de smaak is wat minder, maja.
                          Volgende keer mar super silver haze halen en tropical haze, binnenkort dus.
                          Grtz,
                          Last edited by PeacefulInhaler; 6 June 2011, 15:04.

                          Comment

                          Bezig...