Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tip eerste keer wiet roken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tip eerste keer wiet roken

    Korting op 420shop
    Ik ga binnenkort met een vriend van me wiet roken, maar hij moet roken door een pijp vanwege zijn astma en doet dit dan ook met puur wiet. Maar wat is aan mij aan te raden? Moet ik een voorgedraaide joint halen of kan ik ook gewoon puur wiet uit een pijpje roken?

    #2
    Re: Tip eerste keer wiet roken

    Als je een puur pijpje als eerste keer doet word je denk wel behoorlijk high. In iedergeval beter dan als je voorgedraaide zou halen.

    Je kan ook natuurlijk zelf draaien vind ik persoonlijk het best Maar als je dat niet zo goed kan is een puurpijpje ook prima hoor.

    Comment


      #3
      Re: Tip eerste keer wiet roken

      Oke bedankt. Heb ook geen zin om dan al dat tabak steeds bij me te hebben voor 1xtje roken.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Tip eerste keer wiet roken

          Ik zou de rook niet extra lang inhouden, rook gewoon zoals je het lekker vind. Volgens mij is de opname van de werkzame stoffen daardoor niet heel veel hoger.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Tip eerste keer wiet roken

            gewoon heisen hoesten doe je toch wel en die lachkik komt er ook wel
            dus geniet er van met maten
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

            Comment


              #7
              Re: Tip eerste keer wiet roken

              Ik zou het ook eerst met tabak proberen, al is er ooit eens een discussie hier op het forum geweest of dat wel of niet goed was.

              Maar je rookt zelf dus niet? (Geen tabak?) Dan kun je vlak na het heisen je eventjes duizelig voelen, maar don't worry. Daarna wordt het allemaal vast en zeker heel fijn.

              Gewoon rustig aan beginnen, paar heisjes en desnoods even wachten tussendoor. Goodluck.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Tip eerste keer wiet roken

                Asma en cannabis roken zou toch wel effe goed oppassen als ik jou vriend was doe voorzichtig aan neem een zacht wietje wat niet zo heel sterk is gewoon even inde shop vragen.
                Beste is Verdampen als je asma hebt

                Groetjes Bella
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...
                X