Ex-bokser Tyson 2.0

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #1

    Ex-bokser Tyson 2.0

    Korting op 420shop
    Ex-bokser Mike Tyson blijkt een groot liefhebber van cannabis te zijn en heeft zelfs een eigen site waar Amerikanen legaal hun rookwaar kunnen bestellen.

    Het viel mij hierbij op hoe fors de prijzen zijn met slechts 3,5 gram voor $50.

    Credit-Instagram-2-870x524.jpg
    Wat een schril contrast met het zogenaamd liberale Nederland waar je je woning wordt uitgezet vanwege hennepteelt.

    Bekijk de site hier.
  • Captain fantasy
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2020
    • 853

    #2
    De Mike heeft het goed voor elkaar!

    Comment

    • Eurogro
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2021
      • 842

      #3
      Omgerekend naar € valt het mee 50 dollar = 47.83 €

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Hork als je Netflix hebt is Murder Mountain de moeite waard om eens te bekijken.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Heb ik niet maar kan er misschien wel gratis aankomen, dank voor de tip, Flip!

        Edit: ik zie dat Eurogro hem al gepost heeft!

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Gisteren deel een gezien van Murder Mountain, zeer interessant!
    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #4
      Tegenwoordig hebben ze allemaal wel iets met wiet daar. Toen het verboden werd in de USA wisten we niet hoe snel we het hier ook moesten verbieden. Wanneer begint men hier aan legalisatie?
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Met legaliseren bedoel ik dan ook dat je zelf mag kweken. De shop is inderdaad te duur voor grootverbruikers zoals ons. Goedkoopste dat je hier kan krijgen is 15 € de gram. Misschien zelfs wel meer, ben er al lang niet meer geweest.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ja veel te duur! Dat iedereen voor eigen gebruik mag kweken is wat legalisering zou moeten inhouden vind ik ook Flip Hasjkip maar ik vrees dat we dat hier aan deze zijde van de oceaan niet zo gauw zullen meemaken.

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Bij onze buren in Duitsland gaan ze een stuk sneller dan hier. Nog even en we staan daar in de rij in plaats van andersom.
    • Eurogro
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2021
      • 842

      #5

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Hork heb je een link

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Heb 'm van usenet waar je lid van moet zijn, mocht je dat zijn kan je de link wel krijgen.

      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Hork geen lid
    • atmosphere1
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2022
      • 755

      #6
      Zelf nu nog kun je beter geen dreun voor je kop krijgen van Mike !

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dan ben je wel meteen goed out!
    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #7
      Ik heb de indruk dat Tyson wat paranoia wordt van de kilo's wiet die hij rookt!

      Comment

      Bezig...