Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hou oud was je bij de eerst joint?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61

    Comment


      #62
      Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

      Elk uur een joint? Is dat waar of belazer je de boel? Als het echt waar is en je rookt uitsluitend recreatief dan ben je naar mijn oordeel toe aan professionele hulp.

      Comment


        #63
        Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

        Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
        Elk uur een joint? Is dat waar of belazer je de boel? Als het echt waar is en je rookt uitsluitend recreatief dan ben je naar mijn oordeel toe aan professionele hulp.
        Op een normale doordeweekse dag zou ik dat ook zeggen. Maar in de vakantie gaan er wel meer als een per uur door heen. (Met vrienden natuurlijk)

        Comment


          #64
          Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

          Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
          Elk uur een joint? Is dat waar of belazer je de boel? Als het echt waar is en je rookt uitsluitend recreatief dan ben je naar mijn oordeel toe aan professionele hulp.
          Is natuurlijk ook afhankelik van wat je erin gooit he. Ik rook hier vaak gewoon mijn shag en gooi daar dan een snufje wiet bij. Dan rook ik er meer dan 1 per uur maar ben er enkel lichtelijk high van. Geen enkele rede om daar hulp voor te gaan zoeken hoor. Misschien rook jij wel meer samen met je vrouw met de twee joints per dag dan ik met 20 wiet-shaggies per dag.

          Comment


            #65
            Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

            Twee joints met ieder ongeveer (eigenlijk ruim) een halve gram per joint. Valt dus wel mee die hoeveelheid. Overigens als ik het zou willen ik zou overdag niet eens kunnen blowen. Mijn hersens moeten optimaal presteren en bij mij lukt dat niet als ik geblowd heb. Bovendien moet ik overdag vaak autorijden en cannabis en autorijden begin ik al helemaal niet aan.

            Comment


              #66
              Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

              lol Xtreme, ik ken dat. M'n hersens werken wel als ze gemarineerd zijn in geestverruimende stoffen, echter op ondoorgrondelijke en helaas soms ook spectaculair onhandige wijze.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #67
                Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

                Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                Twee joints met ieder ongeveer (eigenlijk ruim) een halve gram per joint. Valt dus wel mee die hoeveelheid. Overigens als ik het zou willen ik zou overdag niet eens kunnen blowen. Mijn hersens moeten optimaal presteren en bij mij lukt dat niet als ik geblowd heb. Bovendien moet ik overdag vaak autorijden en cannabis en autorijden begin ik al helemaal niet aan.
                Ik werk nogal onregelmatig en rook mijn cannabis enkel thuis en als ik nergens meer heen houf en geen verplichtingen heb.

                maar even weer ontopic. Geloof dat ik 15 was toen ik (door toedoen van mijn oudere zus) mijn eerste joint rookte. Kan me de onhoudbare lachkick nog goed herinneren. Inmiddels zijn we een dikke 25 jaar verder

                Comment


                  #68
                  Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

                  Jaar of 12..
                  Geen idee dat het wiet heette,was voor mij altijd het lievelingsplantje van pappa en de buurman...
                  Whehehe een mega box vol lievelingsplantjes waarvan ik enkel wist dat je het kon roken...

                  Paar jaar later wist ik dat t wiet was en ben toen fanatieker de steeds aangevulde box gaan plunderen. Pa heeft er nooit wat van gezegd, deed op een avond de box open lag er een briefje;
                  "Het mooiste feest kan niet eeuwig duren"... Was daarna kut avond omdat we geen wiet meer hadden maar moet er nu nog vaak om lachen.

                  Mooie pik die ouwe van me.

                  Comment


                    #69
                    Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

                    Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                    Is natuurlijk ook afhankelik van wat je erin gooit he. Ik rook hier vaak gewoon mijn shag en gooi daar dan een snufje wiet bij. Dan rook ik er meer dan 1 per uur maar ben er enkel lichtelijk high van. Geen enkele rede om daar hulp voor te gaan zoeken hoor. Misschien rook jij wel meer samen met je vrouw met de twee joints per dag dan ik met 20 wiet-shaggies per dag.
                    Ja precies, zo rook ik ook. Lekker relaxt, met weinig wiet. Met een joint kan ik (dik) een uur doen, en anders jas ik er in datzelfde uur 6 sigaretten doorheen Dus het is nog gezonder en goedkoper ook

                    In het Futurola-topic kan je zien hoeveel wiet ik ongeveer in een jointje doe (en dat was nog veel, speciaal voor het filmpje):
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...19872-Futurola

                    En ik rook ook uitsluitend thuis, pas na m'n werk. Maar op een vrije dag, ligt de eerste al klaar naast m'n bed als ik wakker word, en met de laatste ga ik naar bed :p

                    Nota bene drink ik helemaal geen alcohol. Sex heb ik ook amper, want ik woon al 6 jaar samen. Dus ik moet toch iets??

                    Comment


                      #70
                      Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

                      "i stopped smokin', drinkin' and sex ... it were the worst 15 minutes of my life"
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #71
                        Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

                        Haha. Awww dat moet zwaar geweest zijn.

                        Wil je erover praten?

                        Comment


                          #72
                          Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

                          ik was ongv 12 toen ek mn eerste joint rookte samen met een paar vrienden.
                          van de eerste keer een goede haze joint,in het begin wekelijks en sinds mn 13de bijna dagelijks.
                          sindsdien nooit gestopt we zijn nu ver 11j later
                          My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                          Comment


                            #73
                            Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

                            Oorspronkelijk geplaatst door gijs View Post
                            Hoe oud was je bij je eerste joint?
                            Mijn eerste was ik 16 maar niets van gevoeld.
                            Mijn tweede was ik 17 en die was lekker en sinds toen

                            Comment


                              #74
                              Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

                              Eerste trekje was rond mijn 13 jaar, heb voor de allereerste keer echt geblowd toen ik 14 was,vanaf toen wekelijk een jointje

                              Comment


                                #75
                                Re: Hou oud was je bij de eerst joint?

                                M'n eerste ?
                                Op m'n twintigste. Tijdens het wachtlopen in Duitsland, 's winters bij -20.
                                Samen met een flesje Bokma, om warm te blijven.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X