Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Deel een foto van je wiet-accessoires!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Deel een foto van je wiet-accessoires!

    Korting op 420shop
    Ben wel benieuwd hoe anderen hier hun wietje consumeren?

    Omdat ik geen tabak meer in m'n jointjes gooide en ik de pure jonko's niet in 1 avond op kreeg, ben ik een paar maanden geleden definitief overgestapt van de jointjes naar de pijpjes / bongs. Bevalt goed! Het jointje draaien ritueel is vervangen met het schoonmaken van het glaswerk met isopropyl.



    Laat maar zien die bongs, pijpjes, grinders, rollingtrays, etc!
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    #2

    Mijn favoriete bong, een kleintje! Hijst heerlijk en maakt vrij gemakkelijk schoon.


    Pijpje, gebruik ik voornamelijk voor onderweg. Zit altijd in m'n jaszak samen met een kokertje met wiet.


    M'n nieuwste aanwinst, een wat grotere bong. Schoonmaken is iets lastiger door de drie puntjes onderaan de hals die bedoelt zijn om icecubes op te vangen, maar desalniettemin een prima apparaat voor de prijs van 25eu.


    De kat wou ook even een hijsje nemen
    En de volledige collectie. Rechtsonder is een bakje met isopropyl, na het roken laat ik daar alles in soaken. Wanneer ik dan wil gaan roken haal ik het eruit, en ga ik nog met een borsteltje met wc papier door het glaswerk heen om alle laatste restjes weg te krijgen, vervolgens spoel ik het af met lauw water en dan kan ik weer roken alsof het glaswerk nieuw is.


    En natuurlijk mijn grinders! Een kleine gratis plasticke, en een grote zware metalen. Ik gebruik eigenlijk alleen nog de metalen, tenzij daar al een wietje in zit waar ik op dat moment geen zin in heb.
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.
    Last edited by parakweker; 2 January 2023, 09:45.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


      #3
      Hoi parakweker leuk dat je weer eens komt buurten!

      Ja pure joints zijn inderdaad wat groot, zo ben ik destijds ook overgestapt op pijpjes en nu al jaren bongs. Toen ik nog tabak rookte waren het altijd joints.

      Schoonmaken van glaswerk kan ook met heet water uit de kraan en dan boenen met een glasborstel.

      IMG_9293.jpg
      De linker en de middelste zijn mijn bongs voor in de avond overigens!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        Bedankt! Ik ben wel benieuwd hoe je bongs van die bierflesjes gemaakt hebt (of neem ik het nu te letterlijk?) en hoe de rest van die rechter bong eruit ziet, kun je nog wat meer foto's delen?
        Last edited by parakweker; 2 January 2023, 11:50.
    Bezig...
    X