Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tulp Joint draaien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tulp Joint draaien

    Korting op 420shop
    Hoe draai je een Tulp Joint?
    Last edited by Jointjedraaien; 25 March 2009, 23:16.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2

    Comment


      #3
      Re: Tulp Joint draaien

      Moet je dan de weed in het 'zakje' aansteken? of heel het zakje zelf?
      grtz

      Comment


        #4
        Re: Tulp Joint draaien



        Aansteken bij het uiteinde van de joint natuurlijk, in dit geval bij het puntje... sucses
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Tulp Joint draaien

          ja tulp jointje is echt lekker. moet echt iedereen eens proberen. En niet te veel tabak! genoeg wiet ^^
          brabantse nachten zijn lang

          Comment


            #6
            Re: Tulp Joint draaien

            Hey,
            First of all: mooie How To!

            Second, ga dit komend weekend eens bij vrienden introduceren I'll keep y'all posted!

            Enkele vragen;

            Waar is de tip hier? Geen tip? Moet ook wel kunnen, als je het niet ondersteboven houdt denk ik.

            En als je een penhuls zou gebruiken, krijg je dan geen verbrande plastic lucht mee? En als de creatie bijna aan zijn eind is in het smoke-proces, kan de pen dan niet makkelijk in de fik komen te staan?

            En als je zeg 1 cm voorbij de punt aan het smoken bent, valt alles er dan niet zo uit?

            In plaats van een elastiekje zou plakband geen kwaad kunnen toch? Aangezien het aan de buitenkant / niet smoke-bare kant komt?

            Uitgaande van de in de How To gebruikte hoeveelheden van floes, hoeveel gram zal er in gaan? Puur? Rook geen sigaretten namelijk. Dus 2 floes aan elkaar geplakt, en dat als tulpzakje. Is 2 gram zat? Denk dat je zelf kan bepalen hoeveel er in gaat, door verder om de huls te wikkelen?

            Thnx alvast allemaal!

            Comment


              #7
              Re: Tulp Joint draaien

              Oorspronkelijk geplaatst door TWA
              Hey,
              Enkele vragen;

              Waar is de tip hier? Geen tip? Moet ook wel kunnen, als je het niet ondersteboven houdt denk ik.
              Goeie tip heb het erbij vermeld, het is niet gebruikelijk maar het kan geen kwaad (als je maar zorgt dat er voldoende luct doorheen kan!)

              En als je een penhuls zou gebruiken, krijg je dan geen verbrande plastic lucht mee? En als de creatie bijna aan zijn eind is in het smoke-proces, kan de pen dan niet makkelijk in de fik komen te staan?
              Ja, pas daar dus voor op! Een houten huls zou beter zijn. Aan het einde kan je beter ook alleen maar tabak doen.

              En als je zeg 1 cm voorbij de punt aan het smoken bent, valt alles er dan niet zo uit?
              Een tulp joint heeft de eigenschap snel uit te gaan, Maar het is ook een joint die je beter niet in je eentje kan roken... Met een paar man blijft hij wel aan hoor

              In plaats van een elastiekje zou plakband geen kwaad kunnen toch? Aangezien het aan de buitenkant / niet smoke-bare kant komt?
              Ja, je kan je eigen oplossingen bedenken natuurlijk. Maar met plakband kan je de vloei kapot scheuren als je niet voorzichtig bent

              Uitgaande van de in de How To gebruikte hoeveelheden van floes, hoeveel gram zal er in gaan? Puur? Rook geen sigaretten namelijk. Dus 2 floes aan elkaar geplakt, en dat als tulpzakje. Is 2 gram zat? Denk dat je zelf kan bepalen hoeveel er in gaat, door verder om de huls te wikkelen?
              Ok dit is aan de ene kant geen probleem, een tulp wordt meestal voor meer dan 50% puur gedraaid... Ik heb wel een aantal oplossingen voor je...

              Gebruik voor aan het einde van de joint gewoon een beetje tabak en rook dat niet op...
              Gebruik gouden vloei (Gold slim) i.p.v. Breede vloei, zo is het zakje kleiner, scheelt weer wiet.
              2 gram is denk ik wel voldoende om het zakje goed te vullen, voor hoeveel personen? ( met een beetje tabak in het laatste deel van de joint moet het lukken denk ik!
              Je kan het zakje inderdaad wat verder om de huls schuiven.

              Ik hoop je te hebben voorzien van voldoende info, Veel plezier en geniet ervan
              Last edited by Jointjedraaien; 8 June 2011, 03:36.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: Tulp Joint draaien

                als ik een tulp draai, dan gebruik ik ipv een pen gewoon een joint... dan moet je je geen zorgen maken over plastick die je binnenkrijgt of dergelijke.... more pleasure!

                Comment


                  #9
                  Re: Tulp Joint draaien

                  Waarom zou je een pen gebruiken? gewoon de "bovenkant" van je pakje lange vloei, precies lang genoeg past precies een vloeitje omheen.

                  Heb gisteren nog een tulp gerookt, is wel leuk zo af en toe maar ik heb ook liever een normaal jointje.

                  Comment


                    #10
                    Re: Tulp Joint draaien

                    ook een goede calypso, ik heb thuis nog een klein panfluitje ik denk dat ik die binnenkort eens uitelkaar trek dan heb ik een paar mooie hulzen
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Tulp Joint draaien

                      Een tijd geleden heb ik een tulp gedraaid. Was wel lekker, alleen had ik er te weinig wiet in gestopt...
                      Mijn tulpje

                      Comment


                        #12
                        Re: Tulp Joint draaien

                        als je aan het roken bent, kan de vulling van de tulp er dan niet gemakkelijk uitvallen??
                        of blijft i gewoon stevig zitten

                        Comment


                          #13
                          Re: Tulp Joint draaien

                          Als je een stevige tulp hebt gedraaid en je gaat er niet mee slingeren ofzo is er niks aan de hand
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Re: Tulp Joint draaien

                            Dit staat zeker op mijn try before you die lijstje. Kan je voor het pijpje ook een stuk hard papier gebruiken en dat aan elkaar vastmaken ofzo? Een pen lijkt mij niet zo'n goed idee, plastic is geloof ik niet zo lekker te roken.

                            Comment


                              #15
                              Re: Tulp Joint draaien

                              Verleden week ook eens een tulp joint gedraait . Echt niet moeilijk om te maken . Wel niet alleen oproken . Ge kom niet meer uit je zetel ervan


                              Grtzzz
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X