Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blunt problemen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blunt problemen.

    Korting op 420shop
    Haalooo,
    Ik rook eigenlijk altijd gewoon joints. Maar vorige week dacht ik maar ff een blunt to proberen. Dus ging ik naar een winkeltje toe om te kopen. Kreeg ik Blunt Wraps met het smaak van Kush. Ik kreeg 3x wraps. Dus ik draaide het gwn met een tip en met het tandjes die je zo naar binnen draait. Maar als ik het ging likken plakte het gewoon NIET. Met alle drie wraps, ik heb eraan gelikt, filmpje gekeken op youtube. Maar ik kreeg het gewoon niet voor elkaar. Any tips?

    #2
    Re: Blunt problemen.

    rol die net zoals een gewoon blaadje. snap niet goed wat je wil zeggen met "die tandjes die je naar binnen draait"
    moet wel toegeven dat ik er meer aan zabber dan aan lik
    nat maken , dicht rollen en minuut laten drogen.
    mss was het een slecht pakje

    Comment


      #3
      Re: Blunt problemen.

      Sommige blunt vloeitjes blijven beter plakken dan andere, na het draaien van de blunt moet je het even goed laten drogen.

      En de geheime tip van JD: Scheur een deel van een plakrand van een normaal vloeitje eraf en doe deze om de blunt heen.
      Ik doe dit meestal aan de kant waar de tip zit, ongeveer een centimeter van het uiteinde van de tip.

      Problem solved, happy blunt smoking
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Blunt problemen.

        Ik had precies die blunt wraps gekocht
        Dus dan ligt het wss aan dat ik gewoon niet goed gedraait had.
        Ik draai normaal vrij hard. Dus gewoon oefenen er mee!

        Comment


          #5
          Re: Blunt problemen.

          Als je de verkeerde kant van de blunt likt blijft hij ook niet plakken,
          Maar jet moet er meer op likken dan dan een gewoon blaadje.

          Ik heb meestal het probleem dat de laatste 3 cm leeg zijn omdat ik het einde aanduw :p haha,
          Morgen bluntjes kopen !

          CHrs
          --------------------------------------------
          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
          ik voel me een geurillaboer

          Comment

          Bezig...
          X