Ik heb toppen gekregen, ruikt naar wiet, smaakt naar wiet, maar ik voel gewoon niks! Terwijl ik normaal heel snel heel high word. Wie kan me helpen??
Fake of niet
Collapse
X
-
-
Moet ik een wonder ofzo sturen?
waarschijnlijk is het gewoon troep of jij ben imuunGod was never on your side..Comment
-
Je Krijgt het niet voor nix
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
?420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."Comment
-
Of dood
ofzoiets
This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 7 seconds.​God was never on your side..Comment
-
Aaah ja dat is een nieuw soortje.
ze noemen het Placebo.
Sommigen worden er wel high van, anderen voelen inderdaad niks.
Hangt een beetje van de persoon af
If life keeps putting you down, You better stay highComment









Comment