Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waterpijp shisha roken HOWTO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waterpijp shisha roken HOWTO

    Korting op 420shop
    Hey, heb vroeger veel geprobeerd en nooit lukte het goed... tot ik is uitleg ben gaan vragen bij de marokaanse winkel om de hoek.
    Dit is de uitleg daar gegeven!
    we beginnen met stap 1 benodigdheden:
    Waterpijp, tabak, houtskooltjes, zilverpapier

    Stap 1 kuis je shisha helemaal uit (zelfs al heb je dit na laatste gebruik al gedaan komt smaak enkel ten goede)
    101_1454.jpg

    Stap 2 Steek je houtskooltje al aan, terwijl dit opwarmt kan je de tabak leggen (tip: goed rondom aansteken ong 1 minuut en pas op daarna is je aansteker loeiheet)
    101_1456.jpg

    Stap 3 Verdeel je tabak (hier banaan) over je potje, netjes tot aan de rand maar zeker niet aanduwen
    101_1455.jpg101_1457.jpg

    Stap 4 Deze stap is optioneel, verkruimel blokje hasj de grote voor een goede joint en verdeel tussen de tabak (probeer ervoor te zorgen dat de stukjes hasj niet door de gaatjes van het potje vallen...
    101_1459.jpg101_1460.jpg

    Stap 5 Overtrek je potje met zilverpapier en goed aanspannen dat er geen lucht doorkan, dan prik je met het prikkertje dat aan het tangetje hangt wat gaatjes in je folie (de meeste in het midden en 1 rij erond)
    101_1463.jpg101_1464.jpg

    Stap 6 Je kooltje is nu normaal mooi wit/grijs van kleur met rooie gloed erin, plaats dit op je folie, blaas het nog beetje extra warm en laat 5 minuten rusten!!
    101_1461.jpg101_1462.jpg101_1465.jpg

    Stap 7 enjoy en lay back
    101_1466.jpg
    Last edited by smokeykev; 5 July 2011, 00:56.

    #2
    Re: Waterpijp shisha roken HOWTO

    wazig , ghehe

    Comment


      #3
      Re: Waterpijp shisha roken HOWTO

      En vergeet vooral niet de reflecterende (glimmende) zijde richting de tabak te leggen en niet richting het kooltje. Als je het omgekeerd doet rookt het erg lastig.

      Comment


        #4
        Re: Waterpijp shisha roken HOWTO

        ahja kan idd wel kloppen... en heeft dit ook een rede? (gwn uit nieuwsgierigheid?)
        Dat was dus het enige dak mij nog afvroeg buiten hoe het kooltje moet liggen met zen buikje naar onder of met de holle kant naar onder? (buikje erop wordt warmer maar holle kant zal voor betere verluchting zorgen...)

        Comment


          #5
          Re: Waterpijp shisha roken HOWTO

          Genieten !!!!!

          Comment


            #6
            Re: Waterpijp shisha roken HOWTO

            De glimmende kant is de reflecterende kant, deze straalt meer warmte terug.

            Comment


              #7
              Re: Waterpijp shisha roken HOWTO

              Op www.waterpijpcenter.nl worden er heel veel smaken aangeboden. Welke smaak is het beste met wiet?

              Comment


                #8
                Re: Waterpijp shisha roken HOWTO

                Lijkt me nogal een kwestie van persoonlijke smaak.

                Comment


                  #9
                  Re: Waterpijp shisha roken HOWTO

                  hangt idd erg van je persoonlijke smaak en natuurlijk ook de smaak van de weed af, een zoete amnesia gaat beter gaan met bepaalde tabak dan zuurdere widow bijv....
                  Ik zou wel niet voor 2 appels of strawberry gaan (die zijn doorgaans so in de smaakstof gedompeld dat het bijna chemisch gaat proeven...)

                  Comment


                    #10
                    Re: Waterpijp shisha roken HOWTO

                    tnx m8... gisteren in een sisha lounge mijn eerste sisha gerookt (zonder dope). heerlijk. nu zelf een aanschaffen en thuis de dope erbij...

                    Comment

                    Bezig...
                    X