Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

niet meer high alleen maar moe... ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    niet meer high alleen maar moe... ?

    Korting op 420shop
    Oke dus vroeger (ongeveer 10 jaar geleden) deden vrienden van mij en ik nog al eens blowen.
    Ik zelf deed nooit zelf joints draaien of iets dergelijks ik betaalde mee en deed soms mee toendertijd werd ik ook echt superhigh enzo
    vond het ook echt superleuk.

    Aangezien een aantal van die vrienden niet meer in de buurt wonen blow ik nu niet meer.
    Laatst met Koninginnedag waren we toevallig weer bij elkaar en weer goed geblowed en dat was echt supervet.

    Nu dacht ik laat ik zelf eens een joint gaan halen bij een coffeeshop en zien hoe het gaat.
    Dus ik had gekozen voor een "white widow" zet een vette film op en denk dit wordt vet....... maar ik werd alleen heel erg ontspannen en mijn ogen werden een beetje zwaar ik was niet echt lacherig of high zeg maar...

    Nu is mijn vraag ligt dit aan de wiet of aan de sfeer ?

    #2
    Re: niet meer high alleen maar moe... ?

    Beter zakje weed kopen en aan een van de andere klanten vragen om er eentje voor jou te draaien...
    In de meeste shops worden joints semi machinaal gemaakt dus de ene zit meer in dan de andere...
    Of check eens voor cones (voorgedraaide vloei met tip) je hebt er ook vullers voor maar als je ni vaak blowt lijkt me dat de minste oplossing...

    Comment


      #3
      Re: niet meer high alleen maar moe... ?

      White Widow is een indica dominante soort, waardoor je je stoned (moe, loom) voelt. Bij sativa dominante soorten (haze) krijg je een high (vrolijke, lacherige) stemming. Het heeft dus niks te maken met de kwaliteit maar met de soort.

      Comment


        #4
        Re: niet meer high alleen maar moe... ?

        Idd. Het beste is dat je gewoon terug eens naar de shop gaat, en een grammetje wiet vraagt van een goed haze soortje. En als je een deftige shop hebt zullen die je zeker kunnen voorthelpen.
        Irieeeee
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Re: niet meer high alleen maar moe... ?

          Hoi

          Het ligt ook een beetje aan de situatie waar je in zit met meerdere mensen om je heen word je wat actiever
          en reageer je veel sneller op dingen.
          Als je alleen ben met goede film dan maak je meer kans das je helemaal in de film op gaat bv.
          En ja je lichaam ontspan das waarom het ook medicinaal Goud is
          Maar zal ook aan de soort liggen sommige word je meer stoned en andere high.

          Suc bij de volgend keer
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: niet meer high alleen maar moe... ?

            maar ik werd alleen heel erg ontspannen en mijn ogen werden een beetje zwaar ik was niet echt lacherig of high zeg maar...

            ???? en wat is daar mis mee?

            Comment


              #7
              Re: niet meer high alleen maar moe... ?

              ik hou zelf meer van het lacherige..... daarbij voel ik me echt high maar ik denk dat ik voortaan een joint moet hebben met iets van haze.
              Maar zelf kan ik echt niet draaien nooit gedaan nooit geprobeerd en zal het wss ook nooit leren dus ik moet ergens in Eindhoven een joint halen met haze achtig spul erin... ?

              Comment


                #8
                Met cones hoef je niet te draaien, die kun je gewoon vullen. Of je koopt een pakje vloei en maakt je zelf een cone eventueel met een pen bv als dat makkelijker gaat. Ook kun je eens proberen met een(water)pijp. Volgens mij helpt dat ook omdat je geen tabak gebruikt. Of je vraagt het gewoon aan iemand, mensen die in de coffeeshop staan hebben meestal voor die baan gekozen en zullen dan ook niet te beroerd zijn om je te helpen een soortje uit te kiezen of zelfs je joint voor je te draaien. Heel relaxt volk meestal. Btw als in eindhoven geen headshop is voor cones kun je ze ook online bestellen. Succes!

                Comment


                  #9
                  Re: niet meer high alleen maar moe... ?

                  Tip is nog wel om niet op een zaterdagnamiddag te gaan...
                  Ga op een kalme moment en laat je idd adviseren door de loketbediende...
                  denk wel da ge beter aan stamgast vraagt om eentje te draaien of ze gaan je weer een voorgedraaide willen aansmere:p

                  Comment


                    #10
                    Re: niet meer high alleen maar moe... ?

                    Als je in een groep blowt, is het zowizo heel anders dan alleen thuis op de bank.
                    Thuis op de bank is het ontspannender en je wordt minder geprikkeld om te lachen, omdat er niet een hele groep mensen om je heen grappig doet tegen elkaar.
                    Als je zo nodig wilt lachen kun je bijvoorbeeld comedy central aanzetten op de tv.

                    Comment


                      #11
                      Re: niet meer high alleen maar moe... ?

                      Oke ik denk dat ik gewoon voor de cone ga en een paar kilo haze vervolgens iemand lief aan kijk en dan komt het wel goed
                      Bedankt voor de tips !

                      Comment


                        #12
                        Re: niet meer high alleen maar moe... ?

                        Kinderen tjonge jonge jonge
                        God was never on your side..

                        Comment

                        Bezig...
                        X