Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

review: Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    review: Haze

    Korting op 420shop
    * had geen sectie ervoor gevonden helaas


    Algemeen informatie


    Haze een oude bekende wietsoort die vooral bij mij erg goeie herinneringen mee brengt, als ik aan Haze denk kom ik uit bij lekker stoned worden, goeie prijs/kwaliteit verhouding lekker smaak en geur.


    Ik heb gram zakje gehaald bij de lokale Coffeeshop bij mij in de buurt, voor 10 euro heb ik 1,2 gram Haze, op het eerste gezicht ziet de top er perfect uit, goeie bruine/oranje blaadjes en de THC is ook aardig zichtbaar. De Wiet is goed droog en verkruimeld erg goed de geur is perfect precies zoals ik verwacht had bij Haze, ondanks dat het minder lekker ruikt dan de ouderwetse Haze kan ik nog niet klagen. Laten we beginnen met het maken van de blow!




    Het opsteken van de blow

    Direct na het aansteken is de THC goed te voelen, ik heb er ongeveer 0.6 a 0.7 gram wiet in gedaan en dit is dan ook goed merkbaar. Hij voelt zacht maar toch erg scherp in je keel.


    Na een paar hijsjes te hebben genomen begin ik nu echt mijn oude Haze herinneringen terug te krijgen, na slecht 6 hijsjes voel ik me al lichtelijk stoned maar niet lui of moe.
    Ik noem dit altijd een lekkere feest Wietje je voelt hem lekker licht maar niet zo licht dat je er niks aan hebt, hij is ook niet te sterk waardoor ik me slap, lui of moe gaat voelen.




    Half uur na het opsteken van de blow


    Na een half uur voel ik me nog lichtelijk stoned, de lekkere zachte maar toch scherpe smaak verdwijnt langzaam uit me keel. Haze is voor mij een oude vertrouwde Wiet soort en hij slaagt dan ook op alle punten.


    Voor de beginners onder ons! doen! het is zeker het proberen waard.




    Conclusie


    Goeie scherpe wiet, voor 10 euro heb ik 1,2 gram Haze gehaald.
    Het is zeer geschikt bij feestje je wordt duidelijk niet moe of lui maar je hebt wel zin of lekker te relaxen.


    Wij vinden deze wiet Kwaliteit en krijgt daarom ons allereerste keurmerk.
    Voor iedereen die deze wiet nog niet geprobeerd hebt raad ik het aan het een keer te proberen.






    Last edited by Jointjedraaien; 17 July 2011, 22:20.

    #2
    Re: Wietreview.nl review: Haze

    Bij zo'n review mss wat foto's van de wiet plaatsen en vermelding vanuit welke coffeeshop hij komt,
    en welke soort haze het is,anders is het zo vaag...niet elke haze of elke shop is hetzelfde.

    Comment


      #3
      Re: Wietreview.nl review: Haze

      zal gewoon 'haze' zijn vermoed ek... in de baron koop je em voor 12 dachtik....
      beschrijving klopt wel

      Comment


        #4
        Re: review: Haze

        Haze is mijn favoriete wiet als ik thuis kom van een lange dag werken, gelijk een hele bak ijs erachter aan want wanneer ik uitgespaced ben heb ik altijd zin in zoet en suiker.
        Totaal niet geschikt als je uitgaat, althans voor mij niet, je spieren verslappen enorm en ook rechtlopen blijkt op een gegeven moment een lastige opgave, het is erg sterk spul en ik adviseer je ook gewoon thuis lekker aan de Haze te gaan, ik woon opmezelf dus no problem.

        Comment


          #5
          Re: review: Haze

          van de meest haze krijg ik wel super boefkiks ik eet echt alles, hambruger, snoep, soepje, honey pops, pop corn en meestal allemaal door elkaar dan nog ook
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...w-2x-Bubblegum

          Comment


            #6
            Re: review: Haze

            Je weet dat je goede haze gerookt hebt, als je niet meer weet dat je hem gerookt hebt.

            Comment


              #7
              Re: review: Haze

              Dan kan je dus ook niet weten dat je een goede haze had

              Comment


                #8
                Re: review: Haze

                Heb ik net Haze gerookt???

                Comment


                  #9
                  Re: review: Haze

                  wat is dat dan haze????

                  Comment


                    #10
                    Re: review: Haze

                    Ik heb vorige week voor de eerste keer Devills Hill Haze gerookt, rookte normaal altijd Snowballl.

                    Op het begin lekker high en erg lachen met z'n alle.. Na een uurtje ongeveer denk ik begon een zware stoned..
                    Deze zware stoned bleef dan ook, moe, erg hangerig, voor je uit kijken enz.

                    Nadat ik weer een een paar teugjes nam werd de zware stoned weer minder en meer het high gevoel..

                    Conclusie: Ik vind dit eigenlijk wel een lekker wietje als je thuis zit en verder niks meer hoeft te doen.. Geen wietje om buiten even te roken met wat vrienden..
                    Een erg lekkere high, maar een zware stoned...

                    Gr. Lsmokey
                    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...

                    Comment

                    Bezig...
                    X